Dille & Kamille (BE-NL)- Logo - Beoordelingen

Dille & Kamille (BE-NL)
Beoordelingen:

1.333 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.411 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Rappe levering,zeer goed geambaleerd. Heb iets teruggestuurd door verkeerde maat besteld,wacht nog op bevestiging dat het toegekomen is.

Meest relevante negatieve beoordeling

18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betaald voor verzending op dezelfde dag ( was ook de enig optie). Toch bijna 6 euro verzendingskosten, ik heb geen probleem om te betalen voor verzending maar op zijn minst kom dan de afspraak na van directe verzending of jou de klant op de hoogte dat het door x reden niet kon. Pas nadat ik zelf een mail heb gestuurd werd het plots wel verstuurd. Op mijn mail zelf kreeg ik pas later een antwoord met een standaard melding van wat jammer maar nu is het precies wel verstuurd. Beetje sneu als je als bedrijf uw dienst niet nakomt, een betalende dienst nota bene. En nogmaals er kan bij verzendingen altijd iets mislopen, maar wees transparant en geef klanten geen standaard antwoorden.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Dille & Kamille (BE-NL)

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat er een vervaldatum is op cadeau kaarten. Je hebt niet altijd meteen iets nodig, jullie producten zijn geen producten die je snel moet vervangen, hierdoor veel geld verloren + heel hoge leveringskosten
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
18 okt 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wij nemen per e-mail contact met u op.
14 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 2 houten plankjes waren ringen op van een voorwerp.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
15 okt 2024
Goedemorgen, bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat er per ongeluk een bevlekt artikel voor u werd ingepakt. Onze excuses voor het ongemak. We zullen per mail contact met u opnemen.🌿💚
19 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Hoge verzendkosten

Te hoge verzendkosten die niet te compenseren zijn door een hoger bedrag te betalen. (6,99)
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
22 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wij rekenen altijd verzendkosten, ongeacht het bestelbedrag. Dit is omdat wij ernaar streven je pakket op de meest duurzame wijze te bezorgen. Omdat aan een bezorging altijd kosten zijn verbonden, betaal je voor elke bestelling verzendkosten.
20 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Enkele items beschadigd aangekomen, jammer… Voor de rest heel tevreden!
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
22 aug 2024
Ojee! Bedankt voor je bericht. We nemen via de mail contact met je op.
5 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
TV
Tania V.
Schoten
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verwarrende communicatie rond verzending

Ik heb gebruik gemaakt van de webshop naar aanleiding van een verlanglijstje. Het gevraagde artikel besteld en levering naar winkel. Beetje later mail dat bpost het ging leveren naar de desbetreffende winkel. Dat vond ik verwarrend dacht dat bpost enkel de thuisleveringen deed. Mail gestuurd naar klantendienst en paar dagen later wel een helder antwoord gekregen. Maar waarom dit niet meteen communiceren desbetreffende winkel heeft geen voorraad het wordt opgestuurd .
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
26 apr 2024
Dank voor je beoordeling en deze feedback. We nemen graag contact met je op via de mail, voor verdere toelichting.🍃️
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Communicatie met de klant

Vorig jaar heb ik vilten letters besteld. Niet alle letters waren in voorraad. Heb gevraagd of ze nog op voorraad zouden komen en heb nooit een antwoord gekregen. D&K heeft mooie materialen, mooie filosofie, maar heb dit jaar mijn kerstaankopen voor in huis/tafel toch elders gekocht. vind het niet fijn als je als klant geen antwoord krijgt. Een "nee, dit komt niet meer binnen" is ook een antwoord....
Beoordeling melden
1 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te veel verpakkingsmateriaal

De (kleine) bestelling zat in een veel te grote verpakking met veel materiaal om op te vullen. Een paar producten waren in onnodig veel noppenfolie gewikkeld. Er blijft dus heel veel afval over. Het was ook niet handig gezien ik te voet (2 km) het pakje ben gaan afhalen dat dus veel groter was dan verwacht.
Beoordeling melden
10 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dit is de tweede keer dat ik online bestel bij Dille en Kamille waarbij de producten erg slordig zitten verpakt. (Gekreukt, beschadigd). Ik hou erg van jullie producten, maar dit is voor mij een reden om niet meer online te bestellen. Meestal gaat het om cadeautjes…
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
10 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Vervelend dat de artikelen slordig verpakt waren. We nemen via de mail contact met je op.
26 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Onhandige levering

Ik vroeg om de bestelling op te halen in de winkel, waarop deze toch via bpost werd verstuurd, de postbode vroegtijdig stopte met zijn ronde en ik het pakket 's anderendaags in een postpunt moest ophalen. De inhoud van het pakket was wel helemaal top.
Beoordeling melden
17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gebroken thee kan

Ik ben een fan van jullie winkels en jullie producten. Maar als mijn bestelling toe kwam was 1 van de producten gebroken. We zijn bijna een week later en helaas heb ik nog steeds geen antwoord gekregen over de kapotte thee kan.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
24 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Een collega heeft 12 januari al een mail naar je gestuurd. Hopelijk wordt het snel opgelost.
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vlotte levering

De levering in Frankrijk verloopt niet van een leien dakje. De bezorger heeft het pakket blijkbaar niet kunnen afgeven en nu ligt het in een depot om af te halen. De jarige moet dus haar pakje zelf ophalen. Spijtig!
Beoordeling melden
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat ik had besteld was allemaal goed ingepakt zodat niets beschadigd geraakte. Maar ik ontbrak wel iets in mijn bestelling. Komt dit nog later toe of was dit niet meer op voorraad, dat weet ik dus niet?
Beoordeling melden
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Graag zou ik de heldere granaatappelsiroop hebben zoals afgebeeld op de website, en niet de troebele. Bpost heeft niet aan deur geleverd, ben het pak op het postkantoor zelf moeten gaan halen.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
29 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
5 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Digitale cadeaukaarten zitten niet automatisch in je winkelkarretje en er waren 2 mails nodig naar de klantendienst voor het in orde kwam en ze alsnog werden aangemaakt en bezorgd.
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kaarsjes aanbevolen bij adventskransring passen niet echt, zijn niet echt geschikt: te hoog voor voorziene gaatjes; resultaat is onstabiel
Beoordeling melden
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De grote kaarsen waren niet goed verpakt, de doosjes waren nog open. De kaarsen in blik waren in onnodige bubbelplastiek verpakt.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. We nemen via de mail contact met je op.
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verpakken van materiaal kon beter. Bus bicarbonaat was stuk en was over de hele doos verspreid. Etiketten waren onbruikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
2 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag contact met je op via mail.
21 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je kan niet zelf een bedrag kiezen voor een kadobon en de website werkt is niet altijd duidelijk wat je aan het kopen bent
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
23 apr 2024
Bedankt voor je beoordeling. We nemen hierover graag even contact met je op via mail.
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voucher handling in betalingsproces kan beter. Problemen gehad met een niet geactiveerde code en met het betalingsproces.
Beoordeling melden
Antwoord van Dille & Kamille (BE-NL)
24 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. We zijn bezig met het verbeteren van ons betalingsproces.