gsmhoesjemaken.be- Logo - Beoordelingen

gsmhoesjemaken.be
Beoordelingen:

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden558 beoordelingen in totaal  

3,44
Redelijk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

16 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Produkt werd niet geleverd op de afgesproken dag. Ik heb er wel voor betaald. Op het eerste bericht dat ik stuurde kwam snel bericht. Sindsdien niets meer gehoord. Produkt zelf wel ok. Nog steeds geen antwoord op mijn mail maar ondertussen wel centjes terug gehad. Dankjewel

Meest relevante negatieve beoordeling

2 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een gsmhoesje met exact dezelfde foto als het vorige. Deze keer waren de kleuren heel slecht. Ik kreeg wel een bon om een nieuw te bestellen, maar geen antwoord op mijn vraag waarom het zo slecht was. Enkel de raad een andere foto te nemen en dat terwijl dezelfde foto vorige keer wel een mooi resultaat gaf. Nog eens teruggemaild, maar nu krijg ik geen reactie meer
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor gsmhoesjemaken.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Het hoesje wat ik bestelde past NIET op mijn GSM. De foto is WEL mooi. Probeer nu U te contacteren om toch een passend hoesje te krijgen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 dagen geleden
Onze excuses voor het ongemak, André. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.hoesjemaken.nl/help/contactforms zodat we je kunnen helpen een passend hoesje te krijgen. We willen ervoor zorgen dat je volledig tevreden bent met je bestelling.
SD
S D.
Semmerzake
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kleuren zijn niet zo mooi
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
11 dagen geleden
Onze excuses dat de kleuren niet zo mooi zijn als verwacht, Sabine. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.hoesjemaken.nl/help/contactforms zodat we dit probleem kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat je tevreden bent met je hoesje.
18 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
geen hoesje ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
10 jun 2024
Onze excuses voor het ongemak, Susanne. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.gsmhoesjemaken.be/help/contactforms zodat we dit kunnen oplossen en ervoor kunnen zorgen dat u uw hoesje ontvangt of uw geld teruggestort krijgt.
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Belofte maakt schuld!!!

Als jullie beloven dat het hoesje zal geleverd tussen 6 en 8 maart, moeten jullie jullie belofte houden en op tijd leveren. Het hoesje is een verjaardagscadeau, wanneer zullen we het wel ontvangen???
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
12 mrt 2024
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen, totaal geen service!!!

Ik heb mijn bestelling tot op vandaag 13/10/23 nog steeds niet ontvangen. Bestelling geplaatst op 1/10/23. Ik ben totaal niet tevreden over jullie service.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
15 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moest bestelling al 12 dagen gehad hebben en nog steeds niets in huis jullie maken fouten heb alles op email en wij als klant Worden gestraft heel jammer!!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
16 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht al 2 Weken op mijn hoesje. Werd volgens eerste mail al geleverd en plots kreeg ik 3 dagen geleden een mail dat het pas verzonden is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
İk heb op 28 september besteld en nog steeds niks ontvangen geen klantenservice om te bellen enigste wat je kan doen is een mail sturen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze excuses hiervoor. We willen dat onze klanten tevreden zijn en vinden het erg vervelend om te horen over je ervaring. We willen het graag goedmaken en je waar mogelijk helpen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan verder met dit probleem. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

0,00 service! Fout in de bestelling!

Mijn bestelling werd nu al 3 keer gevraagd opnieuw te maken via voucher. Nergens geen deftige manier om jullie te contacteren!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
21 feb 2024
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze service. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. Verwacht ons contact binnenkort. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn vastbesloten om alles in orde te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, gsmhoesjemaken.be
MP
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 15 maart nog steeds niet ontvangen. Kan dit ook niet opvolgen doordat het brievenbuspost is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
27 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hoesje besteld volgens type gsm maar bleek te klein. Geen reactie op mail mogen ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
30 okt 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor uw ontevredenheid over onze dienstverlening. Uw feedback is belangrijk voor ons en we waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw zorgen te delen. Om de beste oplossing te vinden en uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren, zullen we direct contact met u opnemen. U kunt ons contact op korte termijn verwachten. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht. Wij zijn vastbesloten om het goed te maken en te zorgen voor een betere ervaring voor u. Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had extra betaald voor snelle levering en heb het dan pas een week later gekregen…
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
6 dec 2023
Hallo! Wat vervelend dat de verzending van je bestelling vertraging heeft opgelopen. We helpen je graag. Had je bestelling een gegarandeerde bezorgdatum? Neem dan contact met ons op via ons Helpcenter, zodat we je compensatie kunnen aanbieden. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nog steeds niet ontvangen, al 7 mails gekregen dat de levering vertraagd is.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Gsm hoesje verzonden 3 april...nog…

Gsm hoesje verzonden 3 april...nog steeds niet toe gekomen helaas.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 apr 2024
Hallo, We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
25 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog geen hoesje gehad kan niet beoordeling geven
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
6 mei 2024
Hallo We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen !!!
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik ben al 7 dagen aan aan het wachten

Ik ben al 7 dagen aan het wachten. Steeds vertraging
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
16 okt 2023
Hallo! Onze oprechte excuses voor de vertraging met het verzenden van je bestelling! Je kunt erop vertrouwen dat we hieraan werken en prioriteit geven aan je bestelling. We houden je via e-mail op de hoogte. Ga bij vragen of zorgen vooral naar het Helpcenter en neem contact op met ons ondersteuningsteam. Bedankt voor je begrip! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team
7 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nog niets ontvangen

Ik heb nog altijd mijn bestelling niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
30 mei 2024
Onze excuses, Zoe, dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. We sturen altijd gratis een vervanging. Neem alstublieft contact met ons op via https://www.gsmhoesjemaken.be/help/contactforms zodat we dit voor je kunnen oplossen.
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niets ontvangen

8 maart verzonden, 16/03 nog niets ontvangen..
Beoordeling melden
Antwoord van gsmhoesjemaken.be
20 mrt 2024
Hallo! We begrijpen heel goed hoe vervelend het is dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen. Natuurlijk streven wij ernaar om dit zo snel mogelijk op te lossen. Neem contact met ons op via ons Helpcenter. Ons ondersteuningsteam helpt je dan zo snel mogelijk. Bedankt voor je medewerking! Met vriendelijke groet, Customer Happiness Team