vanharen.be
Beoordelingen:

1.173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden9.039 beoordelingen in totaal  

4,65
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

3 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Normaal gezien heb ik nooit problemen gehad met de levering van mijn bestelling. Nu had ik een bestelling gedaan van paar 3 paar sneakers. Bij het uitpakken viel het me op dat de witte chunky sneakers, verpakt waren in een gescheurd papier. Verder was ook te zien dat er vuile vlekken waren en aan de zolen was te zien dat deze reeds gebruikt waren. Met deze sneakers naar de winkel geweest en mijn beklag gedaan. Kreeg te horen dat zij er geen nieuwe hadden, en dat ze de sneakers konden reinigen.... ik wil geen gebruikte sneakers voor de prijs van nieuwe. Zodus heb ze achtergelaten in de winkel. Vrijdagavond terug een bestelling geplaatst en op zaterdag had ik dus al een nieuw paar die duidelijk wel in orde waren. Spijtig genoeg heb ik geen foto, maar zal er in 't vervolg aan denken en hopelijk gebeurd dit niet meer. Hopelijk vlug de teruggave van de ingeleverde sneakers. Mvg. Lea Van Gysel
LV
Lea V.
Schilde

Meest relevante negatieve beoordeling

4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reeds 2 maal dezelfde wandelschoenen besteld, en 2maal dat PostNL niet langs komt maar de schoenen rechtstreeks stuurt naar hun verdeelpunt. Ik krijg eerst een tijdslot met levering, daarna dat de levering niet binnen dat tijdslot kan gebeuren, dan dat ze opgehaald kunnen worden bij PostNL zelf in Sint Lambrechts Woluwe. Wat absurd is want dat is niet de bedoeling dat ik ze daar ga ophalen, waarna de schoenen retour gaan. 1 keer kan dat aannemelijk fout lopen, een week later identiek hetzelfde, dat is opzet van PostNL om niet te leveren in onze regio. Communicatie met PostNL is zinloos, ze verwijzen naar Vanharen en doen zelf geen onderzoek. Mijn eerste bestelling liep dus fout, ik doe moeite om opnieuw te bestellen en het loopt weer fout. Het is moeilijk om zo klant te worden bij jullie.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vanharen.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
22 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 jul 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ontevreden bent. Helaas is voor ons niet duidelijk waarover je precies ontevreden bent. Indien we ergens mee kunnen helpen, staat onze klantendienst graag voor je klaar via telefoonnummer 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
26 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verkoopster anti online shoppen

Verkoopster van winkel zei dat het beter is naar een winkel te rijden waar de schoenen op voorraad zijn dan die online te kopen omdat ik de schoenen wou passen. Ik liet de schoenen in de winkel leveren voor mijn gemak: dat model, die maat en zeker beschikbaar op de dag dat Van Haren dat beloofde. Geen nutteloze verplaatsingen dus maar.... Bij Van Haren heeft het personeel duidelijk schrik van de online shopping mogelijkheden. Triestig!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
28 jun 2024
Hi, dat is jammer om te horen! Als je een bestelling online plaatst, ontvang je deze binnen 1-2 werkdagen op het aangegeven adres. Mocht het artikel niet naar wens zijn, dan kun je deze kosteloos retourneren. Mocht je meer informatie willen over het online bestellen, dan kun je contact opnemen met onze klantenservice (service@vanharen.be).
19 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De website is een schande. Mega traag en vol met fouten. Hierdoor heb ik dubbel betaald voor een bestelling en heb ik nog steeds mijn geld niet teruf
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 jul 2024
Wat vervelend dat je problemen hebt ervaren tijdens het bestelproces, onze excuses hiervoor. We zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantendienst en dat de terugbetaling is geactiveerd. Wij hebben er alle vertrouwen in dat een eventuele nieuwe bestelling correct doorloopt.
30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Schoenen besteld die nog in voorrad…

Schoenen besteld die nog in vorrad waren via de site. En dan blijkt dat de bestelling niet kon doorgaan . Dochter heel teleurgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
1 jul 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we een item niet meer hebben kunnen leveren. Onze excuses hiervoor. Wanneer tijdens het inpakken blijkt dat het paar beschadigd of incompleet blijkt, dan kunnen wij deze helaas niet meer versturen. We vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe order naar alle tevredenheid zal worden bezorgd!
22 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog steeds m'n bestelling niet ontvangen en geen spontane updates hiervan
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
24 jun 2024
Bedankt voor je review. Wat onwijs jammer om te lezen, onze excuses hiervoor. Vermoedelijk is er iets mis gegaan bij PostNL, jouw order lijkt namelijk zonder duidelijke reden retour te zijn gekomen. Inmiddels is de terugbetaling geactiveerd en zal dit binnen enkele dagen weer zichtbaar zijn op je rekening. Indien je het item nog wenst te ontvangen, dan kun je een nieuwe order plaatsen. Wij hebben er alle vertrouwen in dat een nieuwe order correct en snel wordt afgeleverd, zoals het hoort!
27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verzending via PostNL is weer slecht

Verzending via PostNL is weer voor de zoveelste keer mis gelopen
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
28 jun 2024
Hi, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat er iets mis gaat met de zending, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen de klantenservice (service@vanharen.be), zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levertijd schoenen via winkel

Trasport van bestelde schoenen gaat via Post NL waardoor er langer op de schoenen moet gewacht worden wanneer ophaling in de winkel. Beter de schoenenvoorraad uit de winkel ook aanbieden aan de klant zodat klant dag erna al kan ophalen. Andere zaken doen dit wel. 1e en laatste keer dat ik online iets bestel bij Van Haeren
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
7 jun 2024
Hi, bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de levering, onze excuses! Als er een online bestelling wordt geplaatst, dan worden de artikelen verstuurd vanuit het logistiek centrum en niet vanuit de winkelvoorraad. Mocht je nog andere vragen hebben, dan adviseren we je om contact op te nemen met de klantenservice.
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
al een week een postnl-link maar nog steeds niet verzonden, moet wel al beoordelen, dwaas ...
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
27 mei 2024
Bedankt voor je review. Door de afgelopen Pinksterdagen hebben de postagentschappen helaas te kampen gehad met enige vertragingen. Onze excuses hiervoor. Zo te zien is je bestelling afgelopen weekend bezorgd. We wensen je er veel plezier mee!
31 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
3 jun 2024
Bedankt voor je review. Op dit moment is voor ons onduidelijk waar je ontevreden over bent. Indien we je ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat graag. Onze klantenservice is bereikbaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

PostNL levert niet 2x toe

Reeds 2 maal dezelfde wandelschoenen besteld, en 2maal dat PostNL niet langs komt maar de schoenen rechtstreeks stuurt naar hun verdeelpunt. Ik krijg eerst een tijdslot met levering, daarna dat de levering niet binnen dat tijdslot kan gebeuren, dan dat ze opgehaald kunnen worden bij PostNL zelf in Sint Lambrechts Woluwe. Wat absurd is want dat is niet de bedoeling dat ik ze daar ga ophalen, waarna de schoenen retour gaan. 1 keer kan dat aannemelijk fout lopen, een week later identiek hetzelfde, dat is opzet van PostNL om niet te leveren in onze regio. Communicatie met PostNL is zinloos, ze verwijzen naar Vanharen en doen zelf geen onderzoek. Mijn eerste bestelling liep dus fout, ik doe moeite om opnieuw te bestellen en het loopt weer fout. Het is moeilijk om zo klant te worden bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
5 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer dat dit zo is verlopen. Zoals aangegeven via de emailberichten hebben wij de klacht weggelegd bij onze accountmanager van PostNL en hebben we je een cadeaukaart opgestuurd wegens dit ongemak. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn!
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dik gebuisd en klantenservice is onbestaand

Ervoor zorgen dat enkel maar beschikbare items op jullie website komen. Indien blijkt dat er toch iets fout is gelopen, is een persoonlijk mailtje aangenaam om krijgen en geen standaard mail alsook tenminste een kleine moeite om het artikel in een winkel te reserveren indien gevraagd ip 'doen we niet '.Klantenservice faalt hier volledig in. Geen empathie/denkt niet mee met de klant/laatste mail zelfs geen reactie ontvangen etc. Laat dus service maar achterwege in jullie afdeling klantenservice Ferm ontevreden over de gehele lijn!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
10 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer dat we je deze keer niet aan het gewenste artikel hebben kunnen helpen. Er is navraag gedaan omtrent het geannuleerde paar, maar onze winkelcollega's hanteren de regel dat items uit de sale niet apart gehouden mogen worden. Het komt immers te vaak voor dat items niet worden opgehaald. Het spijt ons dat we je niet naar tevredenheid hebben kunnen helpen, hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Omruilen

De schoenen waren eigenlijk een beetje te groot. Mijn dochter had hier thuis een beetje mee rondgestapt. En in de winkel in Zoersel deden ze hier heel moeilijk over. Zij stonden met 3 achter de balie en richten allemaal hun peilen op mij en mijn dochter. Precies of ik was de grootste crimineel die er bestond. OP een bepaald moment zei een kleine, blonde, zwangere dame zelfs letterlijk: allé, geef het maar toe dat je er buiten mee gestapt hebt. Excuseer???? was dit een verhoor bij de politie ofzo?!
Beoordeling melden
22 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Schoenen nog altijd niet ontvangen!! Ze gingen deze 18/1 leveren bij mij thuis. Daarna opeens 19/1 in een postpakketpunt.. niet geleverd ook al zij tracking van wel. Nu PAS op 29/1 terugsturen naar klant?! Ik wil ze asap bij mij maar gaat blijkbaar niet…hopelijk ontvang ik ze nog!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 jan 2024
Bedankt voor je review. Wat spijtig om te lezen. Volgens onze gegevens is het pakketje gisteren geleverd bij het servicepunt. Indien je hierover nog vragen hebt dan raden we je aan even contact te zoeken met onze klantendienst: 078 77 50 00 of service@vanharen.be
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Dit was een 2de bestelling omdat de eerste was mislopen. Nadat ik zelf heb moeten bellen, omdat ik maar geen track and trace kreeg, bleek ook hier iets verkeerd te zijn gelopen. Dat tot 2 maal toe...Tot nu toe van deze bestelling nog geen terugbetaling of zo gekregen...
Beoordeling melden
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ervaring eerste bestelling Vanharen

Mijn bestelling is vandaag voor de 4de keer uitgesteld naar morgen en dat voor de eerste bestelling die ik online via Vanharen deed. Een heel slecht begin dus. Ik hoop dat ik mijn bestelling toch nog zal ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
10 jan 2024
Bedankt voor je berichtje. Wat jammer om te lezen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Volgens onze gegevens is de bestelling enkele dagen geleden al verstuurd. Vermoedelijk gaat er iets mis bij het postagentschap. Indien we ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantenservice graag voor je klaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Zeer onvriendelijk bij het retourneren in de winkel (turnhout). Ik koop al jaren al de schoenen voor mijn gezin bij van haren (5 personen) maar ga volgende keer toch ergens anders kijken!!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
23 feb 2024
Wat onwijs spijtig om te lezen. Onze excuses voor deze vervelende informatie. Mocht je hier nog wat extra's over kwijt willen, dan ontvangen wij graag een email via service@vanharen.be. We zullend dan de case intern bespreken met het betreffende filiaal om herhaling te voorkomen.
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling nooit ontvangen maar wel een paar dagen later dan de bestelling geplaatst een mailtje ontvangen dat ze een de retourbestelling goed ontvangen hebben
Beoordeling melden
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op 1 dag tijd prijsverhoging van 2 euro Zwarte slipper Fila. Oude prijs: 12,99 Nieuwe prijs: 14,99 euro Is er wel wat over op zo'n klein bedrag!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
25 mrt 2024
Bedankt voor je review. Zo te zien is er hier wat mis gegaan, onze excuses hiervoor. Neem gerust even contact op via service@vanharen.be, dan kijken we graag mee naar een oplossing!
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie laten een bestelling buitenstaan in een straat in een stad. Onverantwoordelijk. Bel aan bij de buren of stuur het naar een ophaalpunt
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
12 feb 2024
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens heeft PostNL het pakketje rond half 1 's middags afgeleverd bij ons filiaal. We begrijpen uit de review dat er wellicht iets niet goed is gegaan. Indien wij ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantendienst graag voor je klaar via 078 77 50 00 of service@vanharen.be.
28 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de verkeerde schoenen gekregen. De afbeelding op de doos was juist maar er zaten compleet andere schoenen in.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.be
30 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantendienst? Zij kijken graag even met je mee!