xenos.be
Beoordelingen:

736 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.627 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

12 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle service na verkoop. Klaar en duidelijk. Wat beter kan is postnl die het pakket dient af te leveren. Ze geven tegenstrijdige informatie van de leveringstijden. Eerst in de voormiddag, dan in de avond of ze komen helemaal niet. Wat niet fijn is gezien soms de grootte van het pakket, dat wil je niet je buur mee lastig vallen bij het sjouwen nadien wanneer je bij levering niet thuis meer was.

Meest relevante negatieve beoordeling

4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor xenos.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen idee waar mijn pakket is
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
3 sep 2024
Beste Helena, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je pakket nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
5 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikel beschadigd ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
5 aug 2024
Beste Morgane, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Gabrielle
10 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Volledig beschadigd pakket/meubel. Ik kreeg op 5/7 van Post NL mijn bestelde wijnkast van Xenos toe, de verpakking was zichtbaar beschadigd. Na het openmaken merkte ik meteen dat de kast helemaal uiteenhing, schroeven ontbraken, achterwand losgekomen, eigenlijk overal beschadigingen. Dit besproken telefonisch met Marjolein van de de klantendienst en ze bezorgde mij een retour label dat ik zelf moest printen, zelf terug inpakken en naar Post NL brengen, wel vervelend als je zelf geen printer of wagen ter beschikking hebt maar fijn dat ik het kon retouren. Na retour heb ik na 5 dagen nog geen geld terug gezien (109,50€). Hopelijk komt er snel een terugbetaling & kan ik mijn review aanpassen.
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
10 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat het allemaal zo is gelopen. Zodra het pakket bij ons retour gemeld is zullen wij het bedrag van de order crediteren. Dit kan enkele dagen duren. Groet Angela
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Koopjes die er niet meer zijn

Jammer dat men "koopjes" op de website laat staan en deze dan niet mee verstuurd waardoor je zelf erachter moet vragen waarom. Vervolgens zeggen ze dat deze al uit stock was. Slechte service
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
25 jul 2024
Beste Jolien, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het zo is verlopen. Tijdens het inpakken is er geconstateerd dat het product uitverkocht is. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Uit voorraad

Ik bestel een mooie promo en een kaars die ik niet nodig heb om aan het minimumbedrag te komen, en dan krijg ik enkel de kaars omdat de tafel niet meer voorradig is...
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
24 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo hebt ervaren. Helaas is het artikel niet meer voorradig op dit moment. Onze excuses voor het ongemak. Groet Angela
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Product niet geleverd

Beste Ik heb niet ontvangen wat ik heb besteld. Er is een probleem. Ik heb contact met u opgenomen via e-mail en telefoon.
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
9 jul 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Er is een postonderzoek gestart bij postnl. Zodra wij hier bericht van terug hebben laten wij je dit zo snel mogelijk weten. Groet, Deborah
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Online besteld, na 3 dagen niet geleverd en refund. 1e en laatste keer!
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
24 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen wat er is gebeurd. Helaas is het artikel niet meer voorradig en hebben wij hiervoor een refund aangemaakt. Onze excuses voor het ongemak. Groet Angela
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het juiste artikel opsturen ipv een andere prul.
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
10 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen en te zien dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen. Wij zien dat de klacht is opgelost en de juiste onderweg is. Groet Angela
27 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alles dat aankwam was kapot
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
29 jul 2024
Beste Elise, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij zien dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en hier een oplossing voor is gevonden. Groet, Gabrielle
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
ED
Evy D.
Zottegem
4 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tv meubel beschadigd aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
6 jun 2024
Beste Evy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen en te zien dat het artikel beschadigd is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
1 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zwaar ontgoocheld, zowel over de service van Xenos als die van post.nl

Ik heb een bestelling geplaatst op woensdag 27/3. Op de website werd vermeld dat de levering zou gebeuren binnen de 2 werkdagen. Aangezien het ging om een cadeau voor Pasen heb ik de bestelling geplaatst. Op 30/3 heb ik een mail ontvangen van post.nl om een datum voor de bestelling te kiezen. Ik heb deze mail pas zaterdagavond gelezen, natuurlijk veel te laat om op zondag (paasdag) nog over mij bestelling te beschikken... Dinsdag 2/4 heb ik dan een telefoon gekregen van post.nl om de dag van bestelling door te geven. Ik heb hen gezegd woensdag 3/4 vanaf 11u, donderdag namiddag of vrijdagvoormiddag omdat er dan zeker iemand thuis was om de bestelling te ontvangen. Dit ging niet, ik moest een hele dag doorgeven. Ik heb dan woensdag doorgegeven en op woensdagochtend om 5:30u kreeg ik dan een bericht dat het zou worden geleverd tussen 8u15 en 11u15. Ik heb al veel zaken online besteld, maar nog nooit zo'n slechte service gekregen, noch van de verkoper (Xenos) nog van de besteller (post.nl).
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
4 apr 2024
Beste Johan, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. In je bestelling zie ik dat dit een Extra@Home levering betreft. Extra@Home leveringen vallen buiten de standaard 1-2 dagen levertijd en kunnen zoals omschreven op onze website tot 2 weken oplopen. Je ontvangt vanuit Extra@Home een kalender waarop je zelf een datum kunt kiezen waarop de bestelling zal worden geleverd, hierbij kan inderdaad niet worden gekozen voor een tijdstip. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van je. Wij hopen uiteraard dat je bestelling verder naar wens is en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
1 étoile pour la livraison. J’ai acheter un fauteuil pour ma fille, là couleurs est un rose très pâle sur les photos et mentionné dans la description. Reçu un fauteuil bien rose alors qu’en photo le rose est très très pâle. Lorsque je veux le retourner car se n’est pas la couleur que je souhaitai, je m’aperçois que les frais de renvoie sont à ma charge. ATTENTION ⛔️
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
22 jan 2024
Dear Hayate, Thank you for your feedback. We are sorry to read that the color is not ass you wish for and is not what the picture says. We would like to advise you to contact our customerservice so we can help you further. Greeting, Tiffany
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling gedaan van ronde spiegel. Hiervoor 45 euro extra verzendkosten moeten betalen. Hoge verzendkosten voor 0 service. Spiegel was gebroken toen hij werd geleverd. Tot op heden nog geen reactie ontvangen op mijn e-mails. Als ook nog steeds geen melding wanneer ik mijn nieuwe spiegel ontvang.
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
1 dec 2023
Beste Brenda, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben je bericht net beantwoord en vernemen dit graag vanuit jou om dit met je op te lossen. Groetjes, Eline
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

8dagan nog GEEN levering!!!!!

De verkoper zegt dat het binnen twee dagen bij je zal worden afgeleverd, maar het is al 8 dagen geleden en mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen! Ik raad u aan om uw keuze voor het bezorgbedrijf dat u inschakelt, te heroverwegen. Ik denk niet dat ik nog een keer zal bestellen. Mvg
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
22 jan 2024
Beste Hatice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd, onze excuses. Wij willen je hierin adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

8 dagen geleden nog GEEN levering ontvangen!!!!!

De verkoper zegt dat het binnen twee dagen bij je zal worden afgeleverd, maar het is al 8 dagen geleden en mijn bestelling is nog steeds niet aangekomen! Ik raad u aan om uw keuze voor het bezorgbedrijf dat u inschakelt, te heroverwegen. Ik denk niet dat ik nog een keer zal bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
22 jan 2024
Beste Hatice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd, onze excuses. Wij willen je hierin adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
BW
Betske W.
Eastermar
14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren want 7/12 wat besteld nog niks binnen en contact gehad met klantenservice maar nooit weer wat gehoord. Track en trace code doet het niet en nu een verdrietig kind omdat de bestelling niet op tijd binnen is voor de kerstviering
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
14 dec 2023
Beste Betske, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken waar het pakket is gebleven en kijken voor een passende oplossing. Groet, Deborah
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling nooit aangekomen

Bestelling geplaatst begin januari en nog steeds niks ontvangen. Ze schuilen zich achter dat ze niks vernomen van PostNL. Eerste 2 weken begrijp ik dit maar nu al maand verder dan onderneem je zelf iets als bedrijf. Ik heb het nu echt wel gehad
Beoordeling melden
Antwoord van xenos.be
2 feb 2024
Beste Sabrina, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben voor jou een PostNL onderzoek opgestart zodra wij meer informatie hebben laten wij dit uiteraard aan je weten. Groet, Eline