Plein.be- Logo - Beoordelingen

Plein.be
Beoordelingen:

983 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden983 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik was op zoek naar europremium honden droogvoer en kwam via google plein.be tegen en deze was toevallig ook de goedkoopste. Even de klantendienst gebeld om te informeren of ik ook een factuur kon bekomen en prima verder geholpen. Heel klantvriendelijk en directe aanpak, topservice gekregen! Perfect zoals aangekondigd, geleverd de dag nadien en volgens het bestelvolume zonder extra verzendkosten. Bij de anderen zit het verdoken in het totaalbedrag en lijkt het alsof je geen verzendkosten moet betalen, hier niet. Geen gedoe en zo hoort het ook. Klantendienst steeds bereikbaar. 1 klein minpuntje, het wordt geleverd door PostNL en die chauffeur laat pakketjes gewoon achter aan de deur. Je moet dus zorgen dat je thuis bent of in de buurt.

Meest relevante negatieve beoordeling

11 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij mijn laatste bestelling werden de afspraken kompleet genegeerd. Eerst en vooral werd de levering gedaan 1 dag te laat. Ten tweede werd het uur van afspraak genegeerd: die was voorzien tussen 14u40 en 16u40. Uiteindelijk gebeurde de levering om 18u30, waarbij de persoon zeker NIET korrekt was! De vorige keer kon het pakje niet afgeleverd worden, omdat we zogezegd niet thuis waren, maar dit was pertinent onwaar. Het pakje werd in een afhaalpunt gedeponeerd na 18u, zonder bij ons te hebben aangebeld, terwijl de gehele tijd thuis waren gebleven. Mijn ervaring met PostNL is ronduit negatief !
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Plein.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
JV
Jo V.
Munkzwalm
6 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helemaal niet goed,mijn bestelling is nog steeds niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 okt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen! Mijn collega heeft 2-10 een onderzoek opgestart, dit onderzoek kan tot 7 werkdagen duren. Mochten wij hiervan een terugkoppeling ontvangen, nemen wij z.s.m. contact met je op! Bedankt voor je geduld en excuses voor het ongemak!
2 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
waar is mijn pakket? où est mon colis?
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
3 okt 2024
Beste Cristhian, Bedankt voor je bericht met betrekking tot ordernummer 21202340. Ik zie dat je pakket is afgeleverd bij het PostNL punt. Je kunt je pakket hier afhalen tot 07-10-2024. Track and trace: https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SSHOP1982511-BE-1081?language=nl PostNL punt adres: Al Madina Edmond de Grimberghestraat 67 1080 Sint-Jans-Molenbeek België Mocht je verder nog vragen hebben, dan verneem ik het graag! Ik wens je een fijne dag verder!   
5 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ben nog steeds aan het wachten op mijn bestelling🤬
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 okt 2024
Beste, Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat jouw pakket nog niet is afgeleverd! We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Om het onderzoek bij PostNL correct op te starten zou ik je willen vragen het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is  3SSHOP2948233 Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail. Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk. Onze vervoerder gaat niet akkoord met de eerste ontvangersverklaring, de datum staat op 15/08. Graag opnieuw in te vullen met 28/9 Alvast bedankt voor je reactie!
1 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vreemd een vraag tot review te krijgen als ik nog steeds mijn volledige bestelling niet ontvangen heb. 1 bestelling voorlopig ik 2 delen geleverd zonder info over wanneer ik het laatste deel van mijn bestelling mag verwachten en in hoeveel delen ze dit nog gaan splitsen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 sep 2024
Goedemorgen Brenda, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je bestelling niet compleet afgeleverd is. Graag ontvang ik je ordernummer, zodat ik met je kan meekijken. Alvast bedankt,
7 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
"vandaag besteld morgen in huis"= dikke bulshit! beloven elke dag om te komen maar postnl liegt keer op keer en plein.nl blijft maar met postnl werken. Dit is schandalig dagen lang wachten op mn pakje om dan te zien via de track and trace dat het weer wordt uitgesteld. Plein.nl, zeer teleurgesteld in jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 aug 2024
Goedemiddag Dina,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega ondertussen een onderzoek is opgestart. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen laten wij dit direct aan je weten!  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Prettige dag toegewenst. 
17 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Volgens uw laatste bericht zou mijn bestelling op vrijdag 09-08-2024 geleverd zijn. Ik was op de door u gegeven uur thuis , en er is niet aangebeld. Ben om 11.30 buiten gegaan en er was geen paket in de inkomhal.Wat gaat er nu verder gebeuren
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
17 aug 2024
Beste Werner,  Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat jouw pakket nog niet is afgeleverd! We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Om het onderzoek bij PostNL correct op te starten zou ik je willen vragen het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is 3SSHOP1326208 Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail. Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk. Onze vervoerder heeft meerdere werkdagen de tijd om het onderzoek op te starten. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen vanuit onze bezorgdienst, informeren wij je direct. Zodra het onderzoek volledig word afgerond zullen wij een terugbetaling of nalevering realiseren. Alvast bedankt voor je reactie!
14 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Heb bestelling geplaatst op 08-08-2014

Heb bestelling geplaatst op 08-08-2024en dadelijk betaald 39,90 EURO .Waar is de belofte vandaag bestelt MORGEN in huis.vandaag woensdag en nog steeds niets ontvangen.Hoe denkt u dit op te lossen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
15 aug 2024
Goedemiddag Werner,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Volgens de track en trace gegevens is je pakket direct de volgende dag geleverd. Zie hieronder de track en trace.  PostNL Track&Trace (https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SSHOP1326208-BE-3500?language=nl) Maar als ik het goed begrijp is dit dus niet kloppend? In afwachting van je reactie. 
6 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je n’ai pas reçu ma commande complète . J’ai contacté postnl ils disent que aucune adresse n’es écrite alors que sur 3colis 2ont été livré. J’attend des nouvelles de Plein . Nl
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 aug 2024
Goedemorgen Farrah,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat je pakket nog niet geleverd is. Excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega ondertussen een onderzoek is opgestart naar je pakket. Zodra wij hier een terugkoppeling van ontvangen laat ik dit direct aan je weten!  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Prettige dag toegewenst
7 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering

Er werdt mij de volgende dag geleverd beloofd maar heb het nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
8 aug 2024
Beste Vannessa, Bedankt voor je beoordeling we hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik heb bij de postvervoerder een onderzoek opgestart. Zodra wij hiervan een terugkoppeling ontvangen, neem ik z.s.m. contact met je op! Bedankt voor je geduld, Fijne dag.  
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling van 51,96€ niet ontvangen. Status zegt afgeleverd. Niet afgeleverd. Ik ben al zo lang klant en ben heel ontevreden. Ik zal een negatieve recensie plaatsen op sociale media… Ik ben echt ontevreden en heb het gemeld aan plein
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
4 jul 2024
Beste Maddy, Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren?  Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
23 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Dag

Dag Ik woon in appartement. Product Voor de deur van de ingang gezet zonder een melding . Zo kan iedereen men paket meenemen zoder ik het weet.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
23 jul 2024
Beste Linda,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
7 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Na 8 dagen, niet geleverd.

Na 8 dagen heb ik mijn bestelling nog niet gekregen. Ik heb een mail gestuurd naar klantenservice, geen reactie.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je nog geen reactie hebt gekregen. Heb je voor mij een ordernummer dan kijk ik direct met je mee. In afwachting van je reactie. 
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb gekozen voor thuislevering en het is bij de Post.nl afhaalpunt geland. en wat is nog erger de 1+1 actie was helemaal niet juist. De oorspronkelijke prijzen waren automatisch dubbel gezet, dus ik heb het gekocht met de originele prijs. ik ga niet meer aankopen doen bij Plein.nl en nog zal ik anderen adviseren om af te blijven van actie aankopen. Omdat het gewoon een klant phishing is.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
12 jul 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Excuses voor de late reactie. Wat vervelend dat de actievoorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. De actie werkt als volgt; bij bijvoorbeeld een 1+1 gratis actie leg je 2 stuks gemixt van een bepaald merk in je winkelmand, hier wordt dan automatisch 50% korting op de adviesprijs verrekend in de winkelmand. Deze informatie stond bij de artikelen ook vermeld op de website.  Ik zie in je order dat je bij de producten wel de juiste korting berekend hebt gekregen. Ik ga ervan uit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag toe!
30 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen garantie voor mijn electrische apparaat

Mijn Retourzending wordt geweigerd op grond van het feit dat het een geopend "hygiëneartikel" betreft, maar het electrisch apparaat werkt niet. Dit is dus een weigering om de wettelijke garantie op het product toe te passen. Ik zou een terugbetaling of een omruiling hebben geaccepteerd, maar de site reageert niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
31 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling.  Mijn collega Arno heeft je gister een bericht gestuurd dat hier sprake was van een miscommunicatie.  Het mag retour gestuurd worden en na ontvangst zullen wij de kosten crediteren. Ik wil je wel aanraden om het verzendbewijs goed te bewaren tot je retour verwerkt is. We zien je retour graag tegemoet. Alvast een goed weekend gewenst!
3 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik ontving het pakker niet . Het zou gisteren geleverd worden. Kreeg bericht dat ze....Niet konden leveren, zonder opgave van een r eden...En dat ik een mail zou krijgen waar ik mijn pakker zou kunnen ophalen in een leveringspunt.Vandaag , zaterdag, 15 u24...nog niets ontvangen.......
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
3 mei 2024
Goedemiddag Anne-Marie,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvagen. Wat vervelend om te horen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie helaas dat je pakket vertraging heeft opgelopen omdat er sommige artikelen een langere levertijd hadden of helemaal niet uitgeleverd konden worden. Ik zie dat ondertussen je pakket verzonden is en z.s.m. word geleverd.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% korting.  1055552F79549 Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst. 
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Faktuur 20050464 werd op 29/ betaald ten bedrage van 24,95 euro doch op heden nog steeds niets ontvangen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gelieve dit op te lossen aub Met vriendelijke groeten, J.Vervaeke Schonebeek 104 Menen 8930
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
8 apr 2024
Goedemorgen Jacques, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb u zojuist een persoonlijke e-mail gestuurd mb.t. uw bestelling. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wachttijd beschadiging en nieuwe levering

Er is voorlopig maar een halve bestelling aangekomen we kregen d melding dat de andere doos beschadigd werd terug gestuurd door de bzorgdienst en er nieuwe prod zouden worden opgestuurd mr voorlopig niets meer van gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
25 mrt 2024
Beste Birthe, Fijn om te horen dat je tevreden bent met de oplossing! Mocht je nog andere vragen of opmerkingen hebben, dan hoor ik het graag. Ik wens je alvast een fijn weekend toe!
13 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Weder om meer als de helft van de bestelde producten uitgelopen tijdens transport!! Zeer ontevreden en weinig kans dat er ooit nog iets zal besteld worden!!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
14 mrt 2024
Goedemorgen Dave, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling in deze staat aangekomen is. Onze excuses hiervoor! Mijn collega heeft het voor u opgelost op 8 maart. Zij heeft het bedrag van de lekkage teruggestort naar uw rekening. Ik zal de klacht doorzetten naar onze logistieke afdeling, zodat dit soort klachten in de toekomst niet meer voor zullen komen. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
9 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten leveren anders dan besteld omdat de bestelde producten niet meer voorradig zijn vind ik niet echt professioneel.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
13 mei 2024
Goedemiddag Wilfried,  Bedankt voor je beoordeling. wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vrevelend dat je andere producten hebt ontvangen dan besteld. Graag verneem ik over welke order dit precies gaat zodat ik met je mee kan kijken.  In afwachting van je reactie. 
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een firma waar ge nog niet op een normale manier kan retourneren zoiets kan niet !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
4 apr 2024
Beste Luc, Bedankt voor je beoordeling. Wij vinden het ook vervelend dat het niet naar wens verlopen is. Ik zie dat mijn collega inmiddels wel tot een oplossing is gekomen met je en we zien het bonnetje dan ook graag tegemoet. Fijne avond en excuses voor het ongemak.