Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
24 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik was op zoek naar europremium honden droogvoer en kwam via google plein.be tegen en deze was toevallig ook de goedkoopste. Even de klantendienst gebeld om te informeren of ik ook een factuur kon bekomen en prima verder geholpen. Heel klantvriendelijk en directe aanpak, topservice gekregen! Perfect zoals aangekondigd, geleverd de dag nadien en volgens het bestelvolume zonder extra verzendkosten. Bij de anderen zit het verdoken in het totaalbedrag en lijkt het alsof je geen verzendkosten moet betalen, hier niet. Geen gedoe en zo hoort het ook. Klantendienst steeds bereikbaar. 1 klein minpuntje, het wordt geleverd door PostNL en die chauffeur laat pakketjes gewoon achter aan de deur. Je moet dus zorgen dat je thuis bent of in de buurt.
Bij mijn laatste bestelling werden de afspraken kompleet genegeerd. Eerst en vooral werd de levering gedaan 1 dag te laat. Ten tweede werd het uur van afspraak genegeerd: die was voorzien tussen 14u40 en 16u40. Uiteindelijk gebeurde de levering om 18u30, waarbij de persoon zeker NIET korrekt was! De vorige keer kon het pakje niet afgeleverd worden, omdat we zogezegd niet thuis waren, maar dit was pertinent onwaar. Het pakje werd in een afhaalpunt gedeponeerd na 18u, zonder bij ons te hebben aangebeld, terwijl de gehele tijd thuis waren gebleven. Mijn ervaring met PostNL is ronduit negatief !
Snelle bezorging, maar helaas was de zak schelpenzand gescheurd, waardoor veel in de doos en in de bestelwagen van de koerier, maar ik denk dat dit eerder de fout is van de koeriers die vaak niet erg zorgzaam omgaan met paketten en er gewoon mee gooien.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 okt 2024
Goedemorgen,
Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen!
Wat vervelend dat het artikel open is aangekomen, en alles los in de doos lag.
Heb je hiervan een foto gemaakt? dan ontvang ik deze graag!
Alvast bedankt.
4 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Slechte levering
2 pakjes besteld en 1 pakje maar aangekomen. Beide pakjes zelfde normaal geleverd ma krijg ma 1. Het andere gaf aan dat adres niet goed was.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
3 dagen geleden
Goedemorgen,
Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen!
Ik zie dat mijn collega gister een nieuw pakket heeft verstuurd. Je pakket wordt vandaag geleverd.
https://jouw.postnl.be/track-and-trace/3SSHOP6559476-BE-3471?language=nl
Onze excuses voor het ongemak! fijne dag gewenst.
8 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Ervaring in het verleden zeer goed, maar nu was er een fles shampoo bijna leeg gelopen in en uit de kartonnen verpakking doos
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
9 okt 2024
Goedemorgen Marcel,
Hartelijk bedankt voor je bericht. Fijn om te vernemen dat de ervaring in het verleden zeer goed is geweest! Erg vervelend echter om te vernemen dat het ditmaal niet helemaal goed is gegaan met de levering van je pakket. Ik wil dit graag voor je oplossen. Zou je een foto kunnen sturen van het pakket en de inhoud zoals je deze ontvangen hebt? Dan kan ik je een passende oplossing bieden.
Ik verneem het graag!
1 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakket niet aan huis geleverd, wij waren nogthans aanwezig, naar afhaal punt moeten rijden, jullie willen de eco uitlaten beperken, wij ook! Leverkosten vond ik dus niet gepast!
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 sep 2024
Beste Gina,
Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen!
Ik heb uit coulance het bedrag van €4,95 in mindering gebracht op je factuur.
Excuses voor het ongemak.
4 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Potten open
Snelle levering. De potten vanish waren open waardoor het product in de doos lag. Misschien in het vervolg de potten in folie wikkelen zodat dit vermeden kan worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
4 aug 2024
Beste Marino,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. Heb je een ordernummer voor mij, dan kijk ik met je mee.
Hoeveel potten waren er open en hoeveel is er ongeveer verloren gegaan?
We horen het graag.
8 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
De leveringen zijn een ramp
De leveringen! Ben reeds bestaande klant, maar elke keer als er wat geleverd wordt is er een doos waspoeder opengescheurd, handgel uitgelopen. Het is precies of alle artikelen in de doos gegooid worden en niet netjes verpakt! De dozen zijn ook veel te zwaar voor de vervoerders die ze laten vallen en alzo de product-dozen beschadigen. Over alles tevreden maar de levering is telkens een ramp, en de vervoerder kan er zelf niets aan doen..
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
13 mei 2024
Beste Walter, Bedankt voor je beoordeling en voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Wat vervelend om te horen dat je pakket wederom met lekkage is geleverd. Excuses hiervoor. Graag verneem ik welke artikelen gelekt hebben en hoeveel zodat ik een passende oplossing kan aanbieden. In afwachting van je reactie.
Bestellingsafhandeling OK. Voor levering vroegen wij niet eerder te leveren dan een week later, omdat we afwezig waren. Post NL heeft zich daaraan niet gehouden en het pakket heeft 5 dagen voor de voordeur in de regen gestaan! Communicatie tussen Plein en Post NL niet ok of Post NL doet zijn zin zonder rekening te houden met de vraag van de klant (die vraag was duidelijk aangevinkt in de website van Plein)
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
17 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Omdat we dit wel heel vervelend vinden dat het zo is gelopen willen we je hierbij een kortingscode aanbieden van 5% korting: 1055552B39AF5 te gebruiken bij een volgende bestelling. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
9 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik kocht het verkeerde wasmiddel, (witte was, miste gekleurd hebben) zelfde dag juiste besteld en retour de verkeerde. Juiste levering ontvangen en jullie mijn retour ontvangen. Mijn nieuwe bestelling meteen moeten betalen (logisch), maar moet nu 2 weken wachten voordat ik mijn geld terug heb 🥺😢vind ik niet op z’n plaats
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
9 apr 2024
Goedemiddag Lianne, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat u de bestelling op 2 april retour heeft aangemeld, en wij hebben de retourzending gisteren 8 april ontvangen van PostNL, en vandaag heeft mijn collega het bedrag geretourneerd, en dit is binnen 2 werkdagen zichtbaar. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
4 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
een aantal producten niet mogen geleverd worden in België
wij doen een mooie bestelling. Bij het afrekenen blijkt ineens dat een aantal producten niet mogen geleverd worden in België. Misschien beter aankondigen van in het begin. Dat spaart een hoop tijd en frustraties.....
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
6 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp inderdaad dat dat vervelend is. Ik zal je feedback intern doorgeven. Ik wens je nog een fijne dag toe.
7 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Meestal is het o.k..
Terugzendingen dat is een gedoe waar ik een hekel aan heb. Eend printer kost ook geld thuis. Ik ben beter af met de oude methode dat er een retourbon in het pak zit.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
7 mei 2024
Goedemiddag Mireille, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Je kunt je retour online aanmelden, je ontvangt dan een retourlabel op de mail. Deze hoef je niet uit te printen, je kunt deze laten scannen bij het PostNL punt en zij zullen deze uitprinten en op je pakket plakken. Dit is uiteraard geheel kosteloos. Printen is dus niet noodzakelijk. Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
18 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Nog niet opgelost
Het antwoord dat ik van jullie ontvangen heb kon ik ook wel terug vinden in mijn track en trace. Bovendien heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
19 mrt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Mijn collega heeft gisteren op de mail aangegeven aan u dat het pakket retour is gegaan wegens beschadiging, en dat zij het opnieuw gaat sturen. De nalevering zal vandaag bij u bezorgd worden tussen 16:15 uur en 20:15 uur. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
2 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Niet elke bestelling komt feilloos toe... nu ook weer wasmiddel uitgelopen... vragen foto's alsof je natte doorweekte doos in je huis kan laten staan?
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
2 mei 2024
Goedemiddag Nancy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je het pakket in deze staat ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Om het zo goed mogelijk voor je te kunnen oplossen vragen we inderdaad om een foto. We verwachten uiteraard niet dat je doos bewaard alleen vragen wij je een foto te maken bij ontvangst zodat we met je mee kunnen kijken om het zo goed mogelijk voor je te kunnen oplossen. We hopen dat je in de toekomst een positieve ervaring met ons mag hebben. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne middag gewenst.
13 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Onbetrouwbare leveringsdatum en uur
Eerst levering op donderdag, dan op vrijdag, dan door post nl op zaterdag tussen 2 en 4 uur, uiteindelijk levering op zaterdag om 11hr30
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
14 mrt 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je bericht en beoordeling. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
26 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb shampoo en crème spoeling gekocht ,maar jammer genoeg heeft een fles shampoo gelekt ,en alles was onder de shampoo
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
26 jun 2024
Beste Jolanda, Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren? Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
13 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Dop van vaatwaspoeder was losgekomen… heel de doos vol vaatwaskorrels…
Verder snelle levering, prijs-kwaliteit in orde
de boxby stokjes zijn niet altijd van de beste kwaliteit ver;oedelijk door transport of slechte stockage
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
23 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen. Heb je eventueel een foto van de stokjes dan kijken we met je mee. In afwachting van je reactie.
15 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Leveren op een afhaalpunt zou aangenamer zijn. Veel relaxter voor de klant, mag wat meer kosten.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
17 mrt 2024
Beste Bert,
Bedankt voor uw beoordeling. Wij geven de klant de mogelijkheid om zelf te kiezen voor aflevering aan huis of bij een ophaalpunt. Beide opties zijn bij ons mogelijk.
Mochten er verder nog vragen zijn dan staan wij graag voor u klaar! Fijne zondag gewenst!
Tevreden over de producten, handzeep wel volledig uitgelopen over bestelling.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
6 mei 2024
Goedemorgen. Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat er lekkage in je pakket is ontstaan. Dit is zeker niet de bedoeling. Ik heb direct 10% korting op je factuur toegepast. Dit is 7,98 en zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
17 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Alles gelijktijdig leveren . 2 weken na 1ste deel nog niet alles geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
18 apr 2024
Beste Annita, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb direct meegekeken en zie dat hier iets niet helemaal goed is gegaan. Ik zie dat de Voskes Emmer Vleesrol Rund (600 gr) niet op voorraad is en het andere deel van de order tegenhield. Ik heb dit product direct geannuleerd en de kosten hiervan zullen worden gecrediteerd. Dit zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. De verwachtte levering van de Jack Doggies Kluifjes 4 mix (750 gr) is morgen. Omdat we het wel heel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingsode van 5% korting: 105555233ADDF te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar.
4 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De houdbaarheidsdatum van de koekjes is vrij kortbij.
Beoordeling melden
Antwoord van Plein.be
4 apr 2024
Beste Freddy, Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat de houdbaarheidsdatum van de koekjes die je hebt ontvangen vrij kortbij is. We streven ernaar onze producten te leveren met een zo lang mogelijke houdbaarheidsdatum. Als je een foto zou willen sturen van de THT dan kan ik dit uitzetten bij het magazijn en je een oplossing bieden. In afwachting van je reactie.