Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
24 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
De klant misschien wat minder lastigvallen nà de bestelling? ik had een printer gekocht en hun alternatieve Toner als reserve ... na de wisseling van de tijdelijke bijgeleverde cartridges van brother , de alternatieve geplaatst... en volgens mij zeker niet dezelfde kwaliteit van afdrukken, dus bestel ik van beide ( brother en alternatieve) een nieuw pakket... mail dat dit origineel pakket niet nodig was en dat het veel goedkoper kon met hun toner ( ook veel meer afdrukken) en of ik dat origineel pakket wou schappen (met refund) of omzetten. Mail terug gedaan waarom ik dit zo bestelde maar dat ik gerust wou toelaten dat hun alternatief pakket niet geleverd werd met refund en alleen het origineel pakket leveren.... 2 dagen later alles zoals besteld in de bus. ( no refund)
Originele Brother-toner besteld, krijg ik een "omgepakte" toner in een niet-originele verpakking en zonder veiligheidszegel. Printabout beweert dat Brother deze zo in bulk aan hen levert en dat er niets verkeerd aan is. Heb contact opgenomen met Brother die me verzekeren dat zij enkel toner verkopen in originele verzegelde verpakking. Printabout wou me eerst zelfs verzendkosten laten betalen om deze dubieuze toner terug te sturen. Pas na dreiging deze toner naar Brother te sturen voor onderzoek veranderen ze plots van mening en kon ik deze direct terugsturen op hun kosten.
Enig opzoekingswerk op internet leert dat deze praktijken nog voorkomen en dat deze toners uit beschadigde stocks komen of "hervuld" zijn. In Duitsland is Brother trouwens een rechtzaak opgestart tegen verkopers die dezelfde praktijken toepassen.
Wanneer de klant kiest voor een bepaald product, hem dan niet opbellen en halsstarrig blijven aandringen op het kopen van het eigen merk.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
7 dagen geleden
Bedankt voor jouw beoordeling!
Het klopt dat wij voornamelijk de nadruk leggen op ons huismerk, aangezien dit vele malen goedkoper is dan het origineel, en je hiermee dezelfde kwaliteit ervaart. We brengen onze klanten hier graag van op de hoogte, zodat onze klanten hierop kunnen besparen. Het is zeker niet de bedoeling dat je het gevoel krijgt dat we je dit opleggen. Onze excuses als dit zo is overgekomen!
We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen je een mooie dag verder. :-)
Halina,
Team Webcare | PrintAbout
7 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Verpakking was beschadigd!
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
7 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling ! Je hebt ons met twee sterren beoordeeld; dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Wij horen dan ook graag wat er aan de hand is, aangezien wij op jouw naam geen bestelling terug kunnen vinden. Als je een e-mail zou willen sturen naar klantenservice@printabout.nl, zullen wij uiteraard op zoek gaan naar een passende oplossing. Wij wensen je een fijne dag!
Halina,
Team Webcare | PrintAbout
6 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Levering duurde te lang
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
7 okt 2024
Bedankt voor je beoordeling Erik! Je hebt ons met twee ster beoordeeld; dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Wij horen dan ook graag wat er aan de hand is, aangezien wij op jouw naam geen bestelling terug kunnen vinden. Als je een e-mail zou willen sturen naar klantenservice@printabout.nl, zullen wij uiteraard op zoek gaan naar een passende oplossing.
Wij wensen je een fijne dag!
Halina,
Team Webcare | PrintAbout
22 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Geen goedkope firma inkt verkopen.
Mijn printer blokkeerde omdat geen hp inkt was. Dus kleur en zwart geld in de vuilbak
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
23 sep 2024
Beste Patsy,
Bedankt voor jouw beoordeling! Op deze bestelling heb je originele HP cartridges gekocht, waardoor het natuurlijk raar is als de printer een melding geeft over niet HP inkt. Helaas konden we je zojuist niet telefonisch bereiken, waardoor we je willen vragen om contact op te nemen met onze klantenservice afdeling. We helpen je graag verder naar een oplossing!
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
25 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
teleurgesteld
K
Levering was snel, maar klantendienst onmogelijk te bereiken, niet rechtstreeks en ook niet via links op de website.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
25 sep 2024
Goedemorgen, dankjewel voor jouw beoordeling! Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over onze levering!
We kunnen helaas geen correspondentie vinden. Als er iets is, staat onze klantenservice je graag te woord. Wij horen dan ook graag wat er aan de hand is. Als je een e-mail zou willen sturen naar klantenservice@printabout.nl, zullen wij uiteraard op zoek gaan naar een passende oplossing. Wij wensen je een fijne dag!
Halina,
Team Webcare | PrintAbout
11 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte ervaring met de bezorging van mijn bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
11 sep 2024
Goed dat je de tijd genomen hebt om jouw ervaring te delen. Als er iets is, staat onze klantenservice je graag te woord. Mocht je nog feedback met ons willen delen, kun je dit doorgeven aan onze klantenservice afdeling. Alvast een gezellige dag gewenst.
Halina,
Team Webcare | PrintAbout
15 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
late levering (bestelling van 08/08 op 15/08 nog niet ontvangen). Geen reactie op chatberichten of op emailberichten.
late levering (bestelling van 08/08 op 15/08 nog niet helemaal ontvangen). Geen reactie op chatberichten of op emailberichten.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
15 aug 2024
Hi Erik,
Bedankt voor jouw beoordeling.
In ons systeem zien wij dat er reeds al telefonisch contact is geweest en dat de case is besproken! Zoals aangegeven zal naar verwachting het missende pakket morgen bij jou geleverd worden, mocht dit niet het geval zijn wil je dan contact met ons opnemen?
Hopelijk zal je alles in goede orde ontvangen : )
Geniet van het zonnetje vandaag!
Wendy,
Team Webcare | PrintAbout
26 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
26 aug 2024
Beste Ludo,
Wat leuk dat je de tijd genomen hebt om deze beoordeling te plaatsen. Als we je gegevens erbij zoeken, zien we dat je al contact hebt gehad met onze klantenservice afdeling. Aangezien jouw vraag in behandeling is, willen we je vragen om nog even geduld te hebben. Je hoort snel van ons. Geniet van je avond :-)
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
22 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Bij bijna elke keer dat men print dient de inktpatroon eruit gehaald te worden en terug plaatsen, zo niet start het printen niet
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
22 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling Marc! Je hebt ons met twee ster beoordeeld; dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Inmiddels hebben we je per e-mail beantwoordt.
We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn en wensen je een mooie dag verder. :-)
Halina,
Team Webcare | PrintAbout
14 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Ta laat
Beoordeling melden
3 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
4 jul 2024
Dankjewel voor jouw review, Gabriel! Zojuist hebben wij jou geprobeerd te bellen, maar kregen geen gehoor. Wij hebben jou per e-mail een bericht gestuurd, zou je hierop kunnen reageren? : )
Alvast bedankt!
Wendy,
Team Webcare | PrintAbout
21 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
We vragen telkens originele inktcartridges en we krijgen cartridges in de verpakkingen van Printabout.
Deze kunnen wij niet verkopen als origineel. Onze klanten vragen specifiek originele inktcartridges. Als Printabout geen cartridges kan leveren in de originele verpakking, moeten ze dit melden en niet zomaar een andere verpakking bij steken. Wij betalen tenslotte voor originele cartridges.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
21 nov 2023
Beste Tom,
Goed dat je deze review plaatst!
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je twijfelt over de juistheid van de ontvangen producten. We zien dat je hiervan nog geen melding hebt gemaakt bij onze klantenservice afdeling. Zou je contact met hen willen opnemen door ook een foto te sturen van dat wat je ontvangen hebt? Zij kunnen dit dan verder in behandeling nemen en indien nodig een mooie oplossing aanreiken. Horen we snel van je?
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
18 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
klant wordt vriendelijk opgebeld om de persoonlijke inktcartridges te kopen ipv de originele, deze werken echter niet in de printer en ik moet daarna dan toch nog de originele aankopen dus alles samen een dure optie.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
29 jan 2024
Beste Ronny,
Bedankt voor jouw beoordeling! Wat goed dat je deze ervaring deelt! Het is natuurlijk flink balen dat je het huismerk niet naar wens hebt kunnen gebruiken. Als we dit op voorhand geweten hadden, was ja natuurlijk niet gebeld. We hopen dat je dit begrijpt. Gelukkig hebben we een garantie regeling waardoor we dit netjes voor je hebben opgelost.
Elma,
Team Webcare | PrintAbout
26 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
ik had toner van brother besteld en jullie bevestigen een huismerk.
kon dit niet meer wijzigen want bestelling waant reeds onderweg
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
27 feb 2024
Beste André,
Je hebt ons met 2 sterren beoordeeld, dat vinden wij natuurlijk erg jammer. Je geeft aan de originele Brother cartridges te hebben besteld, maar een orderbevestiging te hebben ontvangen van huismerk cartridges. Dat laatste klopt ook. We zien namelijk dat je zelf via de website onze huismerk toners hebt besteld. Wellicht had je dit niet helemaal goed gezien, wat uiteraard kan gebeuren! De bestelling kan enkel geannuleerd worden als deze nog niet is verstuurd.
De kwaliteit tussen huismerk en origineel verschilt niet, dus je kunt de huismerk toners gerust in gebruik nemen. Mocht je de bestelling toch willen retourneren dan is dat natuurlijk mogelijk.
Een fijne dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
18 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Toner na minder dan 500 bladzijden al opgebruikt ... terwijl geen extreem donkere prints afgedrukt
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
19 dec 2023
Beste Nicki,
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de bestelde toner snel leeg is geraakt, dat is uiteraard niet de bedoeling! We hebben je een e-mail gestuurd en je hierin om wat meer informatie gevraagd. We zien je reactie graag tegemoet zodat we dit verder in behandeling kunnen nemen.
Fijne dag gewenst!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
27 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik bestel originele toners voor Brother. Waarom krijg ik niet de verpakking van Brother?
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
27 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling Wim!
Wij kunnen niet garanderen dat je alle producten in originele doos zult ontvangen. Op dit moment is het lastiger aan bepaalde producten te komen. Hierdoor kan het voorkomen dat je de originele producten ontvangt in een omdoos.
Op deze producten staat wel gewoon een keurmerk van het desbetreffende merk en typenummer van het product, in dit geval Brother. Aan deze twee kenmerken kun je zien dat je gewoon het originele product hebt ontvangen. Je kan de producten dus gewoon zorgeloos in gebruik nemen!
We hopen dat dit alles zo duidelijk is en wensen je een fijne dag verder.
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
5 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
eigen merk voor epson printer functioneren niet goed. Worden slecht/niet !! herkend
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
6 jun 2024
Goedemorgen Frits,
Bedankt voor jouw geplaatste review! Zojuist hebben wij telefonisch contact met elkaar gehad, wij gaan direct de garantieprocedure voor jouw opstarten. Heel graag ontvangen wij alle gegevens via de aanvraag, zo kunnen wij jou een passende oplossing aanbieden : )
Nog een fijne dag gewenst!
Wendy,
Team Webcare | PrintAbout
7 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Spam
Achteraf bellen ze je op en krijg je spam mailtjes
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
7 mrt 2024
Beste Anneke,
Allereerst willen we je bedanken voor je bestelling bij PrintAbout!
Bij PrintAbout streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden. Dit kan soms betekenen dat we contact opnemen om te informeren of er behoefte is aan aanvullende producten of om suggesties te doen die mogelijk beter bij de wensen Uiteraard is het niet de bedoeling dat dit op een vervelende manier overkomt. Excuses daarvoor!
Een fijne dag gewenst.
Kaylee,
Team Webcare | PrintAbout
1 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
De doos en de verpakking was volledig beschadigd.
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
2 apr 2024
Beste Herman,
Goed dat je dit aangeeft want dit is uiteraard niet de bedoeling! We lossen dit dan ook graag voor je op. We hebben je een e-mail gestuurd waarop je kunt reageren met een foto van hoe je het pakket hebt ontvangen. Zou je hierop willen reageren?
We wensen je ondanks dit alles een fijne dag!
Kaylee
Team Webcare | PrintAbout
20 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Niet in orginele doos geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van printabout.be
20 nov 2023
Beste Rachel,
Bedankt voor het achterlaten van deze beoordeling.
Het kan voorkomen dat je producten niet in de originele Brother verpakking geleverd zijn. De reden hiervan kan zijn dat er bijv. een beschadiging op de originele verpakking zat waardoor we deze hebben omgepakt. Goed nieuws, want als je origineel besteld, ontvang je deze natuurlijk ook! Als je nog vragen hebt, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice afdeling.
Elma,
Team Webcare | PrintAbout