Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield
Beoordelingen:

459 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.846 beoordelingen in totaal  

4,36
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Yeah I don't speak dutch, i wont remove a star just for that but not everyone in belgium speaks dutch either (we should but we dont), issue is the entire site is in dutch if you're belgian and if you pick another country, availability of the items change, so a bit of a pain in the butt. Otherwise, delivery was ultra fast thanks to PostNL (ordered monday night, delivered tuesday noon), price was good i picked a seiko5 at 120 and the item came in perfect condition. So yeah great service, thx

Meest relevante negatieve beoordeling

15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nu 30-40 dagen geleden besteld en nog niets gezien terwijl er vermeld stond dat het pakketje de dag nadien nog zou aankomen. Heb na een week toch maar eens gebeld en daar vermeldde ze me dat ze een mail zullen sturen zodra ze iets weten. Terug een week later, nog eens gebeld en zeiden ze dat ze niet zeker zijn en me terug zouden bellen binnen een uur. Na nog een week, niets ontvangen. Inmiddels is de datum van ons jubileum al gepasseerd en moest ik nog ergens anders bestellen om toch een cadeau aan mijn partner te kunnen geven, na een paar dagen terug gebeld met de vraag hoe het nu echt verder gaat gaan, hebben ze me eindelijk een mail na 3 dagen gestuurd dat er een "case" begonnen is waar ze verder onderzoek zullen doen. Na nog een week een mail ontvangen waarin ze me verzoeken een formulier in te vullen voor PostNL. Ik antwoord hierop dat het voor mij niet meer hoeft en een cashback aangevraagd. Nu 5 dagen verder, nog altijd geen mail ontvangen alhoewel ze vermelden dat ze binnen de 5 werkdagen antwoorden. Slechte service met valse beloftes, dit wordt doorgegeven aan TA.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Brandfield

Filter
 Sorteren  
Relevantie
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geld kwijt?

Nu 30-40 dagen geleden besteld en nog niets gezien terwijl er vermeld stond dat het pakketje de dag nadien nog zou aankomen. Heb na een week toch maar eens gebeld en daar vermeldde ze me dat ze een mail zullen sturen zodra ze iets weten. Terug een week later, nog eens gebeld en zeiden ze dat ze niet zeker zijn en me terug zouden bellen binnen een uur. Na nog een week, niets ontvangen. Inmiddels is de datum van ons jubileum al gepasseerd en moest ik nog ergens anders bestellen om toch een cadeau aan mijn partner te kunnen geven, na een paar dagen terug gebeld met de vraag hoe het nu echt verder gaat gaan, hebben ze me eindelijk een mail na 3 dagen gestuurd dat er een "case" begonnen is waar ze verder onderzoek zullen doen. Na nog een week een mail ontvangen waarin ze me verzoeken een formulier in te vullen voor PostNL. Ik antwoord hierop dat het voor mij niet meer hoeft en een cashback aangevraagd. Nu 5 dagen verder, nog altijd geen mail ontvangen alhoewel ze vermelden dat ze binnen de 5 werkdagen antwoorden. Slechte service met valse beloftes, dit wordt doorgegeven aan TA.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van jouw ervaring. Volgens jouw case is de terugbetaling verwerkt en hebben we je een email gestuurd ter bevestiging. Onze oprechte excuses dat hier enige tijd overheen is gegaan. Door de enorme drukte duurde het langer dan verwacht tot wij onze volledige procedure hadden afgerond. Indien je nog vragen hebt, kan je reageren op onze email. ^HJ
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Je bestelt beter bij de brand zelf dan via hen

Ik bestelde een swarovski armband en had de leverdatum aangeduid op 10 februari. Ik kreeg een bevestigingsmail met de knop om je pakje te traceren. Deze werkte niet, maar er stond ook vermeld dat wanneer deze niet werkt, je een link kan kopiëren in een andere URL. Echter zat er ook geen link in de mail... Na contact te hebben opgenomen met de klantendienst krijg ik een automatische mail toegestuurd die zegt dat het wat langer kan duren voordat ze antwoorden door de vele aanvragen EN dat wanneer het pakje reeds onderweg is, ze niet meer zullen antwoorden. Ondertussen weet ik van niets. Het geld ben ik alvast kwijt en heb geen idee of het pakje nu onderweg is of dat ik het überhaupt nog krijg. We zijn inmiddels 2 weken verder en nog geen reactie van de klantendienst... Professionalisme ten top...
Beoordeling melden
AO
Aysenur O.
Beringen
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Nalatigheden en Onvolledigheden.

Ik heb twee keer besteld bij Brandfield, en beide keren is er een fout opgetreden. De eerste keer ontving ik geen goodie bag, hoewel ik specifiek vanwege deze actie bij jullie heb besteld. Nalevering was geen optie. De tweede keer heb ik opnieuw een armband besteld, maar deze is slechts gedeeltelijk geleverd. Ik heb hierover een e-mail gestuurd en wacht nog steeds op een antwoord.
Beoordeling melden
23 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De klantenservice is zeer slecht! Er was een interne storing & klanten werden NIET geïnformeerd over hun bestelling. Nadat ik zelf heb gebeld, werd dat doodleuk meegedeeld. Mijn bestelling is al 4 dagen te laat, terwijl men werkt met het ‘voor 23u s’nachts, morgen in huis’ systeem.. & heb nog geen track & trace ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
24 okt 2023
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling. Het is absoluut niet onze bedoeling om onze klanten in onzekerheid te laten over hun bestellingen. Helaas hadden we een interne storing waardoor het proces vertraging heeft opgelopen. We hebben direct een case aangemaakt en zijn in contact met onze logistieke afdeling om na te gaan wanneer je je pakket kunt verwachten. We hopen dit zo snel mogelijk voor je op te lossen en zullen je voorzien van een track & trace zodra dit beschikbaar is. Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Dit kan door middel van een reactie te geven op de case email die je zojuist hebt ontvangen. Voor nu een mooie dag toegewenst! ^HJ
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering verkeerde artikel. Misleidende korting

Bij een bepaald artikel staat online de verkeerde afbeelding van het product. Dus als je dit artikel bestelt krijg je een ander artikel geleverd! Ook wordt er korting gegeven van zodra een artikel is uitverkocht. Het lijkt dus of een artikel in de reclame alvorens het was uitverkocht, maar dat is niet het geval.
Beoordeling melden
7 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn eerste en de laatste aankoop hier. Ik had een tas besteld die beschadigd kwam en die onmiddellijk werd teruggestuurd. Bijna drie weken zijn voorbij en tot nu toe heb ik geen geld ontvangen. Volgens de informatie die ik kreeg, is mijn retour zelfs nog niet verwerkt. Ongelofelijk traag.
Beoordeling melden
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

bestelling 3000219676 niet gekregen !

Hallo, spijtig genoeg heb ik mijn bestelling 3000219676 niet gekregen ik heb maandag als ik thiskwam onmiddelijk een mail gedaan want nl post heeft het statuut zoals geleverd in mijn brievenbus genoteerd maar er stond NIETS in mijn brievenbus en niemand reageerd tot op heden ! mvg
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
11 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we je reactie op de onlangs verzonden e-mail hebben ontvangen. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

11 days later and still no package

I placed my order on 20th March & selected next day delivery but the next day came and nothing - even after waiting a few days I still couldn’t track my order online. It’s been 11 days now and still no information on my package so needless to say I’m disappointed and frustrated.
Beoordeling melden
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Laatste keer dat ik bestel! Mijn post code hebben ze verandert dan wat op de factuuradres staat waardoor dat PostNL mijn pakketje van 280€ bij iemand anders is afgeleverd! Ik hoop dat brandfield mij vergoed voor dat bedrag of ik leg klacht neer bij de politie!
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
4 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw review direct een case aangemaakt en een onderzoek gestart. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Wij hebben gereageerd op jouw email. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levering

Zogezegd levering dag na bestelling maar zijn al een week verder en nog niets. Zelfs geen track en trace mail. Vandaag 1 van de ringen die ik besteld heb aangekregen. Nergens iets over de 2de ring te vinden wanneer ik die mag verwachten ofzoiets
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
9 okt 2023
Bedankt voor je reactie. Er is zojuist vanuit de case een email naar je toe verstuurd. Indien je vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet te reageren op die email. Voor nu een mooie dag toegewenst! ^HJ
LP
Lucia P.
Aartselaar
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Oorbellen besteld en betaald ,kreeg na enkele dagen bericht dat ze niet voorradig zijn, dat hadden ze dan wel op hun website kunnen zetten ! Ik zit nog steeds op mijn terugbetaling te wachten !
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
4 dec 2023
Onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren bij je recente bestelling. Op 2 december hebben we de terugbetaling verwerkt, en binnen 5 werkdagen zal het bedrag weer op jouw rekening staan, onder de naam Buckaroo. Als je verdere vragen of zorgen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. ^HJ
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Website is niet duidelijk. Je denkt een paar oorbellen te kopen. Maar je krijgt er maar eentje toegestuurd. En dat terwijl er nergens, maar echt nergens staat dat het per stuk was.
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Hartelijk dank voor het achterlaten van een review. Het style item staat als een enkel op de foto en niet als paar, daarnaast geeft de titel naam ook het enkelwoord aan. Onze oprechte excuses dat dit niet duidelijk voor je was. Indien je nog vragen hebt, aarzel dan niet om ons te contacten. ^HJ
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

LEGE verpakking zonder goederen ontvangen

Ik heb een lege verpakking ontvangen, de goederen ontbraken. Het was letterlijk een LEGE doos! Kreeg wel hulp van de klantendienst maar ik wacht nog steeds op mijn goederen!
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
26 dec 2023
Wat vervelend om te horen dat je een lege verpakking hebt ontvangen en dat de goederen ontbraken. Dit is absoluut niet de ervaring die we willen dat je hebt. We bieden onze oprechte excuses aan voor dit ongemak. Het is goed om te horen dat je hulp hebt gekregen van onze klantenservice. Wij hebben zojuist gereageerd op jouw email. Als je verder nog vragen hebt, aarzel dan niet om te reageren op die email. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. ^HJ
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het nog niet ontvangen en kan niet kijken waar het is ,deze morgen gebeld maar heeft mij niet kunnen helpen ,dus kan ik alleen maar slecht oordelen
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
12 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. Ik heb naar aanleiding van jouw feedback direct een case aangemaakt en gekoppeld aan je ordernummer. We zullen de kwestie grondig onderzoeken zodra we meer weten, sturen we je gelijk een email. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
JG
Joyce G.
Merksem
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen juiste communicatie, pakket 3 dagen later geleverd. Geen kadoverpakking, geen poetsdoekjes bij buddha to buddha. Ik bestel niet meer bij brandfield.
Beoordeling melden
20 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen correcte informatie op website.

Op de website staat geen correcte informatie van de voorraad. Artikel blijkt niet op voorraad terwijl op de website blijft opstaan dat er voorraad is.
Beoordeling melden
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket ontvangen die opengescheurd was en de bestelde horloge weg is. Tot op vandaag nog steeds geen antwoord ontvangen van de klantendienst
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
12 dec 2023
Bedankt voor het kenbaar maken van jouw ervaring. Het spijt ons oprecht dat jouw ervaring met onze service niet naar verwachting was. We hebben momenteel contact met elkaar via de email. We stellen je geduld en medewerking op prijs terwijl we bezig zijn met je case. Mocht je verdere vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten in jouw antwoord op onze e-mail. Onze excuses voor het ongemak en tot snel. ^HJ
17 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Terugbetaling

Helaas geen reactie gekregen op mail en nog steeds geen terugbetaling na het niet meer op voorraad hebben van aangekocht artikel.
Beoordeling melden
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zelf 1 ster is teveel schande en in mijn geval klantvriendelijkheid 0,0 meer woorden ga ik daar zelf niet aan vuil maken
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
11 dec 2023
Het spijt ons zeer te horen dat je een zeer negatieve ervaring hebt gehad en dat je klantvriendelijkheid als 0,0 zou beoordelen. We begrijpen dat dit een teleurstellende situatie is geweest en we bieden onze oprechte excuses aan voor alle ongemakken die je hebt ondervonden. Als je in de toekomst verdere vragen hebt of als er iets is waarmee we kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen je feedback en willen ervoor zorgen dat eventuele zorgen worden aangepakt. Nogmaals onze excuses voor je ontevredenheid, en we hopen dat je in de toekomst een betere ervaring zult hebben. ^HJ
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op Website staan items in stock en zijn nt in stock Dagen na dat je besteld, blijven ze in stock staan Echte misleiding
Beoordeling melden
Antwoord van Brandfield
17 okt 2023
Het spijt ons te lezen dat je deze ervaring hebt gehad met onze website. We begrijpen dat het frustrerend is als producten die als voorradig worden aangegeven, uiteindelijk niet beschikbaar zijn. Dit is zeker niet onze intentie en we zullen dit probleem onderzoeken en de systeemfout oplossen. Dank je wel voor je feedback; dit helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat we je in de toekomst beter van dienst kunnen zijn. ^HJ