Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
26 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Goede communicatie, en de vloer was goed geplaatst. Er wordt vermeld dat extra afval dat wordt meegenomen door het werkvolk, hiervoor een bepaalde toeslag dient betaald te worden, wat ik begrijp. (Bijvoorbeeld oude laminaat meenemen).
Waar ik niet van op de hoogte was dat al het afval gemaakt tijdens de werken ter plaatste wordt gelaten; verpakkingen, snijafval, ... hiervoor dient extra voor betaald te worden? Wat ik ergens wel jammer vind. Voor de rest zeer tevreden.
volgende punten zijn misgelopen ;
- na opmeting van een appartement werd er dampfolie in de offerte meegerekend die niet nodig bleek en er werd maar liefst 22 m te weinig plinten geleverd.
-na evaluatie van de vloer tijdens de installatiedag werd het nodig geacht om 1 m² egalisatie uit te voeren,waardoor de werken stilvielen.Er was zogezegd nog max 2 uurtjes werk waar we dan 1 maand hebben moeten op wachtten terwijl wij dus op een ruwe betonnen vloer moesten lopen.
-De plaatsing ging razendsnel en her en der waren de planken daardoor te kort afgesneden thv de muur met als gevolg een te grote spatie,die werd wel nadien met de plint bedekt.
-Er werd in het keukengedeelte ineens van in verband werken overgegaan in parrallel leggen van de planken en dan in het laatste deel werd dan opnieuw in verband gewerkt,hetgeen helemaal niet esthetish overkwam(werd op onze vraag wel aangepast)
-slechte onderlinge communicatie (floorhouse-installateur) waardoor er ten eerste 1 maand moest gewacht worden voor afwerking en ten tweede ikzelf de installateur op de hoogte moest stellen van het ophalen van de plinten(eerst afspraak 7u30 en dan plotseling na 10u....),mijn vrouw en zowel ik hebben 1 a 2 keer gebeld ,email gestuurd ivm verdere afspraken zonder gevolg van de installateur.
Het kon veel beter qua planning ,opmeting ,plaatsen enz
Zeer slechte ervaring , in mei contract getekend voor vloer over het hele appartement en ook plaatsingdata in verband opvolgende plaatsing dressingkasten
Eerst opmeter gekomen om details en oppervlakten op te meten ( resultaat deze wil mij 10 m2 meer verkopen aan 100 € per m2 ,opmeetwerk resulteerde in verkeerde breedte living , vloer in de douche en ligbad enz
Op afgesproken data materiaal geleverd en dag nadien plaatser aanwezig
Deze vond de originele pu gietvloer niet vlak genoeg en stelde voor in de hal 1 m2 Te egaliseren .dit moest besteld worden volgens plaatser , verder niets gebeurd
Dag erna plaatser terug en na 1 kwartier terug weg en verder geen reactie meer
Contact genomen met floorhouse over hoe het nu verder gaat want de dressing wordt week nadien geplaatst ,uit de mails en reacties bleek dat plaatser eigenlijk elders werken aan het uitvoeren was. Heb dan uiteindelijk mijn ongenoegen geuit naar de CEO van floorhouse en daar is dan uiteindelijk reactie gekomen
Uiteindelijk kon dan plots wel de kamers gelegd worden waar de kasten moesten komen , begrijpe wie kan
Om half vier in de namiddag heeft dan plaatser in turbomodus de vloer in twee kamers geplaatst en vertelde dat hij niet meer terugkwam
Het resultaat alle verwijderde meubelen ,wasmachine enz terug tijdelijk plaatsen omdat wij wel in het appartement wonen
Na plaatsing kasten terug contact floorhouse hoe het verder moet ,blijkbaar zat plaatser zijn agenda overvol en ze zouden bekijken wanneer er eventueel verder kon gewerkt worden
Na nogmaals mail en telefoon verkeer uiteindelijk andere plaatsingdienst voor verder afwerken van living ,sanitaire ruimten ,keuken enz…
Nu ongeveer 1 maand later alles geplaatst en uiteindelijk alle meubels terug op zijn plaats.
Ik ben bijgevolg zeer teleurgesteld in floorhouse
Beoordeling melden
9 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Schandalig!
We kozen een vloer in de winkel. Jullie bestelden een andere vloer.
De plaatser stond heel de tijd te liegen.
We hebben veel langer dan beloofd moeten wachten op de vloer.
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Kost versus service transport
Je betaalt een aanzienlijk extra bedrag voor levering , dan zou deze toch binnen de week moeten kunnen mijn insziens
Beoordeling melden
2 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Zeer moeilijke samenwerking. Plaatsers met een grote dosis arogantie en niet vatbaar voor enig begrip.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ik probeer tevergeefs iemand van de boekhouding te bereiken, zonder resultaat
Beoordeling melden
3 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Bedenkelijk
Mijn parket werd niet goed behandeld na opschuren, de vertegenwoordiger van wocca kwam snel kijken, maar verdere opvolging van Floorhouse laat op zich wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
5 sep 2024
Beste,
Ik heb zonet contact gehad met onze plaatsingdienst.
Onze excuses voor de vertraging in communicatie, normaalgezien zou de vakman (intussen al of) zeer binnenkort contact opnemen om het probleem op te lossen.
Jammer genoeg heeft de vakantieperiode voor een vertraging in opvolging gezorgd, hiervoor nogmaals onze excuses.
We duimen alvast mee dat er na het tweede bezoek geen problemen meer zijn.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
25 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
meer transparantie en klantvriendelijkheid
niet eisen dat alles op voorhand moet betaald worden en dan te laat leveren. Ook geen onverwachte extra facturen achteraf.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
26 sep 2024
Beste Nadia,
Bedankt voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen.
Onze excuses voor de vertraging bij de levering van de plinten; we begrijpen dat dit frustrerend kan zijn.
We hebben u vooraf geïnformeerd over de extra factuur die voortkwam uit uw keuze voor de plaatsing met 21% BTW en de aanvullende werkzaamheden in de getekende offerte.
We doen ons best om alles zo transparant mogelijk te houden.
We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Julian,
FloorHouse,
Ben ooit in een garantiezaak beland met Floorhouse en ben nog nooit zo brutaal behandeld geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
5 sep 2024
Beste Bart,
Het spijt me enorm dat dit probleem heeft plaatsgevonden.
Jammer genoeg vind ik in ons systeem weinig terug van aankopen behalve kleine producten voor het onderhoud.
Kan u mij wat extra informatie bezorgen?
Dit kan ook altijd rechtstreeks naar julian.alderman@floorhouse.be
Verder wens ik u nog een fijne dag toe,
Julian,
FloorHouse
10 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
ik kan geen goede beoordeling geven als ik niets ontvang van jullie
ik kan geen beoordeling geven
Beoordeling melden
27 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Fout advies gekregen voor het opknappen van mijn oude parket. De overigens zeer vriendelijke verkoopster beweerde dat ik met terpentijn de oude boenwaslaag eraf moest halen, dan alle nageltjes in mijn 70-jaar oude parket dieper moest kloppen om de bandschuurmachine niet te beschadigen.
Na me 2 flessen terpentijn te laten aansmeren ben ik mijn licht gaan opsteken bij een echte parket-specialist en nageltjes dieper kloppen mag je absoluut NIET doen in een oude parket vloer. Daarmee verruïneer je de hele vloer. Bovendien bestaan er ondertussen minder schadelijke en quasi geurloze producten om oude boenwaslagen eraf te halen. Zolang je parket nog egaal is hoef je ook helemaal geen bandschuurmachine erop los te laten. Slissen met een woodboy volstaat. Met een dag werk was ik gesteld en onze parketvloer ligt er weer supermooi bij!
Ik vermoed dat Floorhouse ofwel er niks vanaf weet, ofwel me een nieuwe vloer wilde verkopen.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
27 aug 2024
Beste Everd,
Het spijt ons dat het advies niet naar wens was.
Als het inderdaad de bedoeling was om de parket gewoon op te frissen was het advies van onze collega te uitgebreid en te diepgaand.
De procedure die zij heeft aangegeven is wanneer u de parket echt wenst op te schuren en volledig opnieuw te behandelen. Ik vertrouw dat onze collega dit advies niet heeft verleend met het opzet om kwaad te doen, ofwel heeft ze uw vraag verkeerd begrepen of toch ergens een misverstand in uw verwachting heeft opgelopen.
Hiervoor nogmaals onze excuses.
We zijn alvast blij dat er geen te grote problemen van zijn gekomen en dat u alsnog het resultaat heeft kunnen bereiken dat u wou.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
11 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
absoluut af te raden
Deze firma is een typisch voorbeeld van veel mooie praatjes maar als het erop aankomt, komt er niets van terecht. Als nieuwe klant geef ik aan dat ik zelf een bestaande parketvloer (blokjesparket) wil renoveren. Er wordt op de website aangegeven dat je bij hen de nodige machines kan huren en als je een vernis/olie/wax aankoopt krijg je korting op de huur van de machines. Een duidelijk verhaal. Ik heb mailverkeer met een vast contactpersoon in de vestiging van Lochristi. Ik geef aan dat ik stukjes van de vloer moet herstellen wegens waterschade. Volgens contact zal het leveren max 2 à 3 weken duren. 7 weken later kan ik eindelijk de bestelling ophalen aangezien ik er telkenmale zelf achteraan moet gaan via telefoon, mail en bezoekjes in de vestiging in Lochristi. Nu ik eindelijk aan de vloer kan beginnen vraag ik wanneer ik de machines kan huren om de vloer op te schuren en geeft men mij doodleuk het antwoord dat ik hiervoor naar Schoten of Aartselaar moet rijden om de machines op te halen. Terwijl dit eigenlijk op zijn minst een service dient te zijn van de leverancier om ervoor te zorgen dat zij de machines naar een andere vestiging transporteren zodat de klant geholpen wordt, zit ik hier als klant nu zelf mee opgezadeld. Fijne werkwijze. Ik geef aan dat ik de machines dan wel elders huur (zoals aangeraden door andere collega van FloorHouse) en stel als laatste de vraag of ik bij hen dan nog een vernis kan krijgen. We zijn bijna 3 weken verder en ik krijg wederom geen antwoord. Persoonlijk vind ik het erg frustrerend om zelf steeds achter de zaken aan te moeten zitten en qua service vind ik mijn ervaring met deze firma 0,0. Een echte afrader dus.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
27 aug 2024
Beste Bart,
Onze excuses voor de veroorzaakt ongemakken.
Ik heb intussen ook met onze collega gesproken in LOC, hij ook heeft enorm spijt van hoe dit alles is gelopen en dit was dan ook een echte 'eye opener'. Hij neemt ook deze review en uw reactie enorm ter harte en zal hier zijn les uit leren.
Het vervoer van ons gebeurd met de vrachtwagen en kan zeer gevaarlijk zijn voor de toestellen, dus om deze op deze wijze te vervoeren van vestiging naar vestiging is jammer genoeg te gevaarlijk. Aangezien (zoals nu) de enkele van hun toestellen al binnen zijn voor herstellingen, willen wij dit natuurlijk zo veel als mogelijk vermijden. Zoals u ook heeft ondervonden zijn herstellingen niet enkel van langere duur, maar ook een kostelijke zaak.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Hopelijk kan u ons alsnog begrijpen in wat het logistieke betreft.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
28 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb niet zo lang geleden een heel positieve ervaring gehad met het bestellen en afhalen van laminaat en plinten. Floorhouse had op basis van de plannetjes te weinig laminaat gerekend. Wij hebben hierdoor 10 pakken bijbesteld en 3 dagen later gaan ophalen. 1 dag later bleek dat we 5 pakken te veel hadden we belde direct met dewinkel om te vragen of ze deze terugnamen. Dit kon blijkbaar niet.Sorry maar aan deze laminaat is niks aan deze is zelfs maar een dag ervoir bij hen opgehaald en toch ging dit niet. Spijtig voor mij maar nog meer spijtig voor Floorhouse want van goede service moet ik nu een slechte beoordeling geven. Het gaat me nu zo ver dat ik zelfs niets meer ga bestellen bij jullïe. Ook naar mond op mond reclame zal ik jullie niet meer aanraden. Spijtig dat dit niet in jullie service zit.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
29 mei 2024
Beste Dirk,
Onze excuses voor het ongemak.
Het klopt inderdaad dat wegens garantiemodaliteiten afgenomen vloeren niet teruggenomen kunnen worden.
Dit is zeker van toepassing voor houtproducten zoals laminaat. In het verleden maakten wij hier geen issue van, maar na te vaak nadien klachten te krijgen dat er één bepaald pak niet klikt in de volgende vloer omdat het pak door de vorige klant buiten was gestockeerd en teveel vocht had opgenomen (iets wat men vaak niet kan zien langs de buitenkant van het pak) hebben wij onze regels moeten aanpassen.
Het spijt ons ten zeerste dat dit voor frustratie heeft gezorgd, hopelijk kan u ons hier wel in begrijpen dat we dit niet doen om lastig te zijn, maar op basis van voorgaande en vervelende situaties.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
20 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
3 keer verkeerde kleur geleverd
Eerste keer bij floorhouse , kleur gekozen en besteld , bij de levering donkere kleur gehad daarna wat blijkt dat het verkeerde kleur besteld. Ok tweede poging , weeral dezelfde kleur gehad maar met een andere kleurnummer ( mooi gedaan en in zak gezet opzettelijk) daarna moest ik nog twee pakjes bijbestellen omdat ik tekort had , deze keer wel de juiste kleur gehad wat we eigenlijk in begin hadden gekozen. Slechte service slechte kwaliteit alles is slecht , personeel heeft klachtmail gestuurd maar zelfs daarop geen reactie gekregen , schandalig hoe da jullie omgaan met de klanten !!! Er is een
Promotie team opgesteld waar ze alleen maar slechte reclame gaan doen op sociale media over floorhouse !!! Ik zal ervoor zorgen dat jullie klantenverlies krijgen ;)
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
6 mrt 2024
Beste Gokhan,
Het spijt me ten zeerste te horen over jouw teleurstellende ervaring met onze service. We streven er altijd naar om onze klanten een vlotte en professionele ervaring te bieden, en het is duidelijk dat we in jouw geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan.
Het spijt ons oprecht voor de verwarring en frustratie die zijn ontstaan door de fouten in de kleurkeuze en levering van jouw bestelling. Dit is niet de standaard van service die we nastreven bij FloorHouse, en we begrijpen de impact die dit heeft gehad op jouw ervaring.
We waarderen de feedback die je hebt gegeven en nemen jouw klacht zeer serieus. Ons team zal intern bekijken wat er mis is gegaan in het proces en stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.
Het spijt ons ook dat jouw klachtmail niet op tijd is beantwoord. Dit is niet de normale gang van zaken bij FloorHouse en we zullen ervoor zorgen dat jouw klacht snel en adequaat wordt opgevolgd.
Van wat ik momenteel heb begrepen van onze collega's is dat ze wel contact hebben gehad met u de eerste keer dat het was misgelopen toen zelf de nieuwe vloer bij u thuis zijn komen aanleveren en de verkeerde terug hebben meegenomen.
We begrijpen dat dit een zeer frustrerende ervaring voor je is geweest en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Als je verdere vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te helpen en te luisteren naar jouw feedback.
Met vriendelijke groet,
Julian
FloorHouse
27 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
niet klantvriendelijk
Wij kwamen langs voor een offerte voor de verzekering. Ik vind het niet klantvriendelijk dat er hiervoor 100 EUR wordt aangerekend. De verkoper gaf zelf toe dat als ik het woord “verzekering” niet vermeld had, ik een offerte zonder kosten kreeg. Er werd mij heel belerend en denigrerend gezegd: awel, madammeke, ik zal u dat eens uitleggen waarom we die kost aanrekenen. Ik weet dat de vloeren goed zijn en van goede kwaliteit want deze liggen ook bij mijn schoonouders. De behandeling en communicatie naar ons toe kon echter anders, veel positiever en vriendelijker. Ik ga hier met een heel slecht gevoel weg.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
10 jul 2024
Beste Brigitte,
Mijn excuses voor de onaangename ervaring die u bij ons in de winkel had.
Wij zullen intern desbetreffende collega hierover spreken. Onze intentie is zeker niet om onze klanten een slecht gevoel te geven.
Kosteloos is een offerte nooit, wij rekenen, net zoals anderen wel een opmeetkost aan (deze zit mee verwerkt in de kost voor bestek), dit bedrag wordt ook in mindering gebracht als u akkoord zou gaan met de definitieve offerte na plaatsbezoek.
Hopelijk heb ik u hier voldoende met kunnen informeren.
Nogmaals mijn excuses voor onze tekortkoming bij uw bezoek.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
13 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Klantendienst reageert niet op klacht
Verschillende tekening/baden van kurkvloer. Vloer moeten schilderen en geen compensatie ontvangen, zelfs geen antwoord op mail met klacht
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
15 mrt 2024
Beste Marnix,
Onze excuses voor het laattijdig reageren op uw klacht.
Dankzij uw review hebben wij contact opgenomen met de winkel om dit met spoed op te volgen.
Ik heb dan ook begrepen dat zij gisteren met u gesproken hebben en dat er een overeenkomst is gemaakt.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen op de kans om uw vertrouwen terug te winnen.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
3 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Verkopers inlichten over de leveringsvoorwaarden.
Als je voor 2000€ koopt en er word u gezegd dat je moet betalen voor levering, terwijl op de site staat dat er gratis levering is vanaf 595€ Is dit de klant in’t zak zetten. Dus moet je u bestelling zelf komen afhalen !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
6 nov 2023
Beste Stefanie,
Onze excuses voor de misverstanden die hebben plaatsgevonden vanuit de communicatie die u heeft ontvangen vanuit de winkel, alsook die vanop onze website.
Het klopt inderdaad dat wij ook leveren aan huis.
Nu ben ik niet op de hoogte van uw situatie, maar als er enige dringendheid was achter het ontvangen van de vloer, is afhaling wel de snelste manier, alsook de meest gebruikte manier over het algemeen door onze klanten.
Anderzijds vrees ik dat er misschien een misverstand bestaat onder het minimum bedrag waarbij wij leveren aan huis, wat effectief €595 is, wij verwachten wel dat ongeacht het bedrag waaraan u besteld, voordat de goederen geleverd worden of afgehaald worden, dat alles betaald is.
Hopend u hier voldoende met informeren,
Julian,
FloorHouse,
1 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Verschillende verkopers. De ene verschuilt zich achter de andere. Levering te laat. Ze zeggen meermaals dat ze gaan horen bij hun leverancier en morgen iets laten weten. Niet dus. Altijd zelf achterna moeten bellen. Triestig hoe ze met mensen omgaan. 1x en nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
6 mrt 2024
Beste Evelien,
Onze ervaring met de betreffende leverancier is hoge kwaliteit van producten, maar, spijtig genoeg, vaak gepaard gaande met levertermijnen die hoog kunnen oplopen. Dit wordt ook steeds gemeld aan de klanten bij aankoop (gemiddeld 4 weken). De levertermijn hier was 5 weken. We beseffen dat dit voor plinten zeer lang is en willen ons hiervoor oprecht excuseren. We zullen dit dan ook opnieuw met de betreffende leverancier opnemen.
Met vriendelijke groeten,
FloorHouse,
Julian
22 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Alles wat fout kan gaan gaat fout, fout inde grond, extra kost.Verkeerd gemeten dus vinyl tegels tekort besteld, zijn al week aan het kamperen.
Hopelijk volgende week eindelijk klaar.
Laat je de werken profesioneel(?)doen.
Geengoed woord over,
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
6 mrt 2024
Beste Rik,
Het spijt me ten zeerste te horen dat je ervaring met onze diensten zo teleurstellend is geweest. We streven ernaar om onze klanten een professionele en hoogwaardige service te bieden, en het is duidelijk dat we in jouw geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan.
Het spijt ons oprecht voor de fouten in het meetproces en de daaropvolgende vertragingen en extra kosten die dit heeft veroorzaakt. We nemen de verantwoordelijkheid voor deze fouten en zullen ons best doen om de situatie zo snel en zo goed mogelijk op te lossen.
Ik verzeker je dat we intern de nodige stappen zullen ondernemen om te voorkomen dat dit soort problemen in de toekomst opnieuw voorkomen. We waarderen het dat je ons hebt gewezen op de gebreken in onze service, omdat dit ons helpt om onze processen te verbeteren en onze klanten beter van dienst te zijn.
Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt.
Met vriendelijke groet,
Julian,
FloorHouse
8 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Besteld op 19 april. Nog steeds geen bericht gekregen voor afhaling.
Graag beter opvolgen in de toekomst, ook van de leveranciers.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
17 mei 2024
Beste Guido,
Bedankt voor uw constructieve feedback!
Ik heb nagekeken in ons systeem en de winkel verwittigd in Hasselt om zo snel mogelijk te controleren wat er mis is gelopen bij de leverancier en contact met u op te nemen.
Alvast onze excuses voor het ongemak, we doen ons best het zo snel mogelijk op te lossen.
Met vriendelijke groeten,
Julian,
FloorHouse,
21 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet bezorgd
Twee weken geleden een product besteld en tot op heden niets ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Floorhouse.be
28 mei 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons.
Het spijt ons te horen dat je je bestelling niet op tijd hebt ontvangen, ik heb mee gekregen dat de fout bij Bpost lag en ze uw pak bij een afhaal punt werd afgeleverd zonder u een briefje achter gelaten te hebben
Nogmaals onze excuses
Met vriendelijke groeten,
Zaëd,
FloorHouse,